Ik heb twee telefoonnummers bij simyo. Één abonnement en een prepaid. voor mijn prepaid heb ik een vervangende duosimkaart aangevraagd via de selfservice. Dit staat ook vermeld in mijn simyo verbruik, maar deze microsimkaart nog niet ontvangen. Nu wilde ik dit via het forum vermelden, maar kan me niet registreren in dat account. Het emailadres is al in gebruik in dit account. Dus dan maar via deze, waar blijft mijn microsimkaart is inmiddels een week geleden aangevraagd. Is het niet mogelijk bij zo'n selfservice aanvragen een bevestiging te krijgen via email, dat het in behandeling is?
GRTZ
Hey Tweetzzlt,
Zou je mij even een privebericht toe kunnen sturen met het telefoonnummer waarvoor je een vervangende simkaart hebt aangevraagd zodat ik dit voor jou kan controleren?
Zou je mij even een privebericht toe kunnen sturen met het telefoonnummer waarvoor je een vervangende simkaart hebt aangevraagd zodat ik dit voor jou kan controleren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.