.

Beantwoord

levering nano simkaart

  • 4 November 2012
  • 7 reacties
  • 502 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb afgelopen dinsdag (30-10-2012) de nano simkaart besteld en deze zou binnen 2 werkdagen worden geleverd.
Ik heb deze helaas nog steeds niet ontvangen, wat betekent dat ik nu geen gebruik kan maken van mijn Iphone 5.
2 dagen geleden heb ik ook een mail gestuurd met dezelfde vraag, maar hier is nog niet op gereageerd.
Kan u mij vertellen wanneer mijn nano simkaart wordt geleverd?

Groeten, Madeleine
icon

Beste antwoord door Alex 5 November 2012, 17:11

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Madeleine,

Het lijkt er op dat er iets is mis gegaan tijdens het aanvragen. Ik vind je gegevens namelijk niet terug op de bestel lijst. Wil je het nog eens proberen? Kan je hier even een berichtje achter laten zodra je de nano sim hebt besteld? Dan controleer ik het voor je.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Ik heb opnieuw een nano-simkaart besteld.
Ik hoop dat het deze keer goed komt.

Groeten,

Madeleine
Badge +2
Beste Madeleine,

Wij zien dat de simkaart is opgestuurd. Je hebt deze als het meezit morgen, anders maandag binnen.

Groetjes,

Arie
Ik heb inderdaad mijn nano simkaart afgelopen zaterdag ontvangen. Ik heb deze gelijk geactivieerd, maar omdat dit in het weekend was zou hij vandaag worden geactiveerd (1 werkdag). Helaas is dit nog niet gebeurd. Ik las in een topic dat jullie ook de nano simkaarten kunnen activeren, zou je dit voor mij ook kunnen doen? De pincode en pukcode, die na activatie, bij mijnsimyo staat is de pincode die ik in moet voeren toch?
Alvast bedankt!
Badge +6
Ik heb inderdaad mijn nano simkaart afgelopen zaterdag ontvangen. Ik heb deze gelijk geactivieerd, maar omdat dit in het weekend was zou hij vandaag worden geactiveerd (1 werkdag). Helaas is dit nog niet gebeurd. Ik las in een topic dat jullie ook de nano simkaarten kunnen activeren, zou je dit voor mij ook kunnen doen? De pincode en pukcode, die na activatie, bij mijnsimyo staat is de pincode die ik in moet voeren toch?
Alvast bedankt!


Beste Madeleine,

De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.
Ik heb inderdaad mijn nano simkaart afgelopen zaterdag ontvangen. Ik heb deze gelijk geactivieerd, maar omdat dit in het weekend was zou hij vandaag worden geactiveerd (1 werkdag). Helaas is dit nog niet gebeurd. Ik las in een topic dat jullie ook de nano simkaarten kunnen activeren, zou je dit voor mij ook kunnen doen? De pincode en pukcode, die na activatie, bij mijnsimyo staat is de pincode die ik in moet voeren toch? Alvast bedankt! Beste Madeleine, De nano simkaart is gekoppeld aan je aansluiting. Voor de juiste pin en pukcode verwijs ik je naar je persoonlijke pagina.


Bedankt! 🙂
Badge +6
Beste Madeleine,

Geen dank en een fijne dag!

Reageer