.

Vraag

Late activatie

  • 2 September 2013
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb afgelopen maand een abonement bij simyo aangevraagd, dit betreft een overstap van vodafone naar simyo met nummerbehoud. Nu ben ik helaas niet in de gelegenheid geweest om mijn simkaart te activeren voor mijn abonement inging (vandaag). Nu ik vandaag inlogde op de site van simyo kreeg ik direct een popup waarin ik mijn simkaartnummer in moest vullen voor de activatie. Op dit moment geeft mijn telefoon bij opstarten aan dat de registratie van de ssimkaart mislukt is. Hoe lang kan het duren voor ik weer kan bellen en smsen?

1 reactie

Badge +8
Goedemiddag,

Ik heb afgelopen maand een abonement bij simyo aangevraagd, dit betreft een overstap van vodafone naar simyo met nummerbehoud. Nu ben ik helaas niet in de gelegenheid geweest om mijn simkaart te activeren voor mijn abonement inging (vandaag). Nu ik vandaag inlogde op de site van simyo kreeg ik direct een popup waarin ik mijn simkaartnummer in moest vullen voor de activatie. Op dit moment geeft mijn telefoon bij opstarten aan dat de registratie van de ssimkaart mislukt is. Hoe lang kan het duren voor ik weer kan bellen en smsen?


Hoi erceve,

Als je je simkaart activeert op de dag van nummerbehoud, kan dat inderdaad problemen geven. Ik heb je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet. Kun jij je toestel even uitschakelen en daarna weer aanzetten, dan kunnen we zien of dat het opgelost heeft.

Ik hoor het graag van je:)

Groetjes,
Charlene

Reageer