.

Vraag

Laatste poging: Micro Sim kaart

  • 3 October 2012
  • 4 reacties
  • 311 Bekeken

Badge +1
Hallo,

Ik heb geprobeerd alle procedures te bewandelen die hier gemeld staan maar het lukt maar niet. Ik heb vorige week vrijdag een micro simkaart aan gevraagd (tenminste dat dacht ik) en dat blijkt nu een gewone sim kaart te zijn. Ik heb vorige week vrijdag een mail naar de klanten service gestuurd dat ik waarschijnlijk een fout had gemaakt en dat mijn bestelling een micro symkaart moest zijn, Voor de zekerheid maandag proberen te bellen. Hele dag bezig geweest. Maar het is daar kennelijk druk. Gisteren weer geprobeerd. Vandaag weer! Lukt dus niet. Kennelijk onmogelijk om in contact te komen met symyo. Een zeer ferustreerd bericht op het forum geplaast. Helpt ook niet. Wat kan ik nog doen om gewoon een micro sym kaart te krijgen. Ik ben al 5 euro kwijt en krijg weer een normale sym kaart (die ik al had)....

Ik weet het niet meer. een radeloze en ontevreden klant!!

Laatste poging....

4 reacties

Badge +2
Beste maartens,

Wij hebben je bij deze een microsimkaart toegestuurd. Je kan deze met enkele dagen binnen verwachten.

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste mariean,

Uit onze gegevens blijkt dat wij je gisteren een microsimkaart hebben opgestuurd. Deze kan je elk moment binnen verwachten.

Groetjes,

Arie
Badge +1
Ik heb helaas inmiddels ook ervaren dat ik een gewone simkaart heb ontvangen terwijl ik er van uitging dat als je een nieuwe bestelde dat je er 'twee' krijgt en dus ook kunt kiezen voor een micro voor de Iphone.
Ik laat deze maar in de telefoonwinkel 'verknippen' naar een kleinere maat anders zit ik weer twee dagen zonder telefoon.


Het vervelende is dat er ook niemand reageerd. Toen ik de fout doorhad was het weekend. Dus ik heb direct een mail gestuurd en Maandag gebeld. Helaas je krijgt gewoon geen verbinding.
Ik heb helaas inmiddels ook ervaren dat ik een gewone simkaart heb ontvangen terwijl ik er van uitging dat als je een nieuwe bestelde dat je er 'twee' krijgt en dus ook kunt kiezen voor een micro voor de Iphone.
Ik laat deze maar in de telefoonwinkel 'verknippen' naar een kleinere maat anders zit ik weer twee dagen zonder telefoon.

Jammer

Reageer