.

Beantwoord

Kunnen jullie mij de activatiecode voor eSIM doorsturen?


Badge

Goedendag, ik heb mijn eSim in een andere telefoon gedaan en nu herkent die mijn eSim niet en vraagt deze om een activatiecode. Sms kan ik niet ontvangen. Kan iemand mij deze opsturen?

icon

Beste antwoord door Seren 3 August 2022, 14:12

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @linda.i86,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode sms niet kunt ontvangen. Als je mij een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens zorg ik ervoor dat je deze code per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Badge

@web

Hi @linda.i86,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode sms niet kunt ontvangen. Als je mij een privé bericht stuurt met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens zorg ik ervoor dat je deze code per e-mail ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Super! Ik kan nu helemaal mijn telefoonnummer niet gebruiken en heb nog niks ontvangen, hoop dat iemand me hiermee kan helpen :-) zie privebericht

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @linda.i86,

 

Bedankt voor je bericht. Mijn collega gaat vandaag je prive bericht beantwoorden :).

Groetjes
Amy

Same here ! Activatie code kan ik niet ontvangen want ja Sim is nog niet actief. Zou iemand mij deze per mail kunnen sturen? Heel vervelend dat je als je eerst je vervangende nummer installeert het daarna zo’n drama is om weer je eigen nummer te heractiverings🥹

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Inkbyace

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat het lastig is dat je de validatiecode niet kunt ontvangen. Geen zorgen! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens en dan zorg ik ervoor dat je de code per e-mail ontvangt.

Groetjes,
Roeqajja

Hi, 

 

Ik zit met hetzelfde probleem, hoe kan ik dit oplossen??

 

Mvg,

sarr

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @sarr,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode niet kunt ontvangen per sms. Ik zorg ervoor dat je de code per e-mail ontvangt. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan gaan we dit regelen! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Gr. Pinotnoir

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pinotnoir,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de validatiecode voor het installeren van je eSIM niet kunt ontvangen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Goede dag,

 

ik heb een aantal dagen geleden een bericht gestuurd om de validatie code te ontvangen, maar ik heb tot heden nog niks ontvangen. 
 

Enig idee hoelang het zal duren?

 

Mvg,

sarr

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @sarr,

Bedankt voor je reactie. Wij hebben al contact via privébericht hierover, het is dus niet nodig om opnieuw te reageren op het topic 😊. 

Groetjes,
Roeqajja

Hé, ik heb hetzelfde probleem. Vandaag is met nummerbehoud mijn Simyo-bundel gestart. Ik kan echter de verificatiecode voor E-sim niet via sms ontvangen, want mijn simkaart van mijn oude provider werkt nu niet meer. 

Reputatie 7
Badge +9

Hé, ik heb hetzelfde probleem. Vandaag is met nummerbehoud mijn Simyo-bundel gestart. Ik kan echter de verificatiecode voor E-sim niet via sms ontvangen, want mijn simkaart van mijn oude provider werkt nu niet meer. 

Heb je gelijk met eSim bestelt, of had je een fysieke simkaart van Simyo gekregen? Als je een fysieke Simyo simkaart hebt gekregen, dan zou ik aanraden om die eens in een toestel te doen.

Hé, ik heb hetzelfde probleem. Vandaag is met nummerbehoud mijn Simyo-bundel gestart. Ik kan echter de verificatiecode voor E-sim niet via sms ontvangen, want mijn simkaart van mijn oude provider werkt nu niet meer. 

Heb je gelijk met eSim bestelt, of had je een fysieke simkaart van Simyo gekregen? Als je een fysieke Simyo simkaart hebt gekregen, dan zou ik aanraden om die eens in een toestel te doen.

 

Ik heb gelijk met e-sim bestelt.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Spekman123,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je de validatiecode van je eSIM graag wilt ontvangen! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens en dan zorg ik ervoor dat je de code per e-mail ontvangt.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Spekman123,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je de validatiecode van je eSIM graag wilt ontvangen! Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer en persoonlijke gegevens en dan zorg ik ervoor dat je de code per e-mail ontvangt.

Groetjes,
Roeqajja

Hé, ik heb het inmiddels met de klantenservice opgelost 👍🏻

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Spekman123,

Bedankt voor de update. Fijn dat je het inmiddels hebt kunnen oplossen met onze klantenservice! Ik wens je verder een prettige dag. 😊

Groetjes,
Roeqajja

ander topic

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Biker72,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! Sinds kort is er een nieuwe optie bijgekomen zodat je de eSIM kan downloaden zonder dat je hier een SMS code voor nodig hebt. Via dit topic kan je terugvinden hoe het werkt. Ik hoor graag of het is gelukt 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer