.

Beantwoord

Kunnen jullie me helpen met het achterhalen van de juiste PIN-code?

  • 18 October 2019
  • 2 reacties
  • 342 Bekeken

amtwoord op mijn gestelde vraag van u is niet leesbaar!

icon

Beste antwoord door Bas 21 October 2019, 11:52

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Het lijkt er op dat welk topic het ook is geweest wat je geplaatst hebt, er niet meer is. Als ik op jouw naam klik dan staat daar de je slechts 1 vraag hebt gepost, zijnde huidige bericht. Ik kan als mede-klant uiteraard niet meer zien dan dat, iemand van Simyo zal daar uitsluitsel over moeten geven.Ik zou gewoon je originele vraag nog ´n keer posten.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Lizelou,

Welkom op ons forum!

Ik zie dat je afgelopen weekend al contact met ons hebt gezocht via een andere weg. Is het allemaal gelukt met je PIN-code? 

Voor de volledigheid copy-past ik hieronder even de reactie van mijn collega onder je bericht dat we via een ander kanaal ontvingen: 

Wat onwijs vervelend dat je problemen hebt/had met het aanmelden van je simkaart! Ik hoop dat het al is opgelost, anders help ik je graag verder.

Mocht je de pin- en pukcode niet weten? Log dan even in op [Mijn Simyo](https://mijn.simyo.nl/inloggen?ReturnUrl=%2f). Je kunt de codes dan terugvinden onder het tabblad instellingen, gevolgd door het tabblad simkaart.

Stel je moet de pukcode ingeven maar je toestel accepteert het niet, plaats dan je simkaart even in een ander toestel (het liefst geen Samsung) voer in dit toestel je pukcode in en maak een nieuwe pincode aan. Deze dient herhaalt te worden en daarna kun je de simkaart weer in je eigen toestel plaatsen :) 

Mocht je nog vragen hebben, reageer dan gerust op deze mail! Voor nu wens ik je een goed weekend toe!

Heb je hiermee antwoord op je vraag gekregen? :blush:

Groetjes,
Bas

Reageer