.

Vraag

Krijg geen telefoon verbinding

  • 16 June 2012
  • 7 reacties
  • 516 Bekeken

Badge
Na een tijd mijn simkaart niet te hebben gebruikt, wil ik hem opnieuw gebruiken. Kom oorspronkelijk van Lowcall. Maar krijg mijn telefoon niet werkend meer. (HTC touch pro 2) Alle instellingen uitgeprobeerd. (KPN, Simyo, Lowcall)
Is de kaart misschien gelocked?

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Frans Hofstede,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem is je simkaart niet geblokkeerd o.i.d. Wij hebben zojuist de simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk en verzoeken je het toestel uit te schakelen en deze na een half uur opnieuw aan te zetten. Graag vernemen we of het hierna lukt om verbinding te maken met het Simyo netwerk.

Groetjes,

Manisha
Badge
Das snel, ga ik proberen,
Moet ik als oude Lowcall klant gewoon "KPN" als netwerk instellen?
Badge
Heb ruim een half uur gewacht, zonder resultaat, (dus toestel opnieuw opgestart) Heb het netwerk van KPN laten instellen.
Valt er nog meer te proberen?
Badge
Ook vandaag nog steeds geen verbinding, wat nu te doen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans,

Heb je misschien de mogelijkheid om een ander simlockvrij toestel te proberen? Het is mogelijk dat de simkaart geen connectie maakt met het toestel. Om na te gaan of dit aan de simkaart of het toestel ligt, wil ik je vragen een ander toestel te proberen. Ik hoor graag van je wat het resultaat is.

Groetjes,

Alex
Badge
Het probleem is al opgelost, het bleek dat ik een verouderde lowcall simkaart gebruikte. Nu herinner ik me wel dat er bij de overgang naar Simyo een nieuwe is opgestuurd, maar die kan ik niet meer vinden. Ik heb nog in beraad of ik een vervangende simkaart wil aanvragen. Of misschien kunnen jullie er mij een gratis toesturen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Frans Hofstede,

We kunnen helaas geen gratis vervangende simkaart toesturen. Deze aansluiting is inmiddels niet meer actief omdat deze al lange tijd niet meer is gebruikt.

Groetjes,

Alex

Reageer