.

Beantwoord

Kom ik met een verouderde simkaart in aanmerking voor 4G?

  • 22 November 2021
  • 7 reacties
  • 185 Bekeken

Ik lees dat over een paar maanden 3G stopt en we met 4G verder gaan.

Nu is mijn Simkaart zo antiek dat deze geen 4G ondersteund. 

Mag ik a.u.b. van u een nieuwe Simkaart? 

Ik zit weliswaar meestal in wifi-gebied maar zal toch naar mobiel internet moeten gezien de QR ontwikkelingen…

Groet,

 

 

icon

Beste antwoord door Nihad 23 November 2021, 15:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Ik heb een privebericht aan Nihad verstuurd.

Het 'toestel', Umidigi A3 pro, is voor 4G geschikt, het kaartje uit de begintijd van Simyo, is bijgeknipt en afgeschuurd.

 

Reputatie 5
Badge +4

 Hoi @GerardXZ2,

 

Ik heb zojuist gereageerd op jouw privé bericht en de vervangende simkaart is onderweg! 😊

 

Groetjes,

 

Nihad

Super! Bedankt! Kan ik weer even vooruit

Hallo @GerardXZ2,

 

Heb je wel een toestel geschikt voor 4G? Een moderator van Simyo zal hier nog reageren over de simkaart.

Reputatie 7

Als ik mij niet vergis zijn nog niet zo heel erg lang geleden alle ‘antieke’ simkaarten al eens door Simyo vervangen.

@GerardXZ2 , zoals @Ray aangeeft, welk toestel heb je? Want wellicht is het niet de simkaart, maar het toestel dat niet geschikt is voor 4G.

En voor de duidelijkheid even vermelden @GerardXZ2  wanneer je een andere simkaart nodig hebt dus geen nieuwe dan kun je bijvoorbeeld een vervangende simkaart bestellen via jouw Mijn Simyo, instellingen, simkaart.

Maar misschien dat een moderator een sim(-salabim😉) kaart naar jou toestuurt omdat je al langer klant van Simyo bent. Dat zal duidelijk worden na de reactie van de medewerker van Simyo, de moderator.

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @GerardXZ2,

 

Bedankt voor je bericht! Als jouw toestel inderdaad geschikt is voor 4G, dan wil ik graag een vervangende simkaart opsturen (gratis). Mocht jouw toestel geen 4G optie hebben, dan heeft een vervangende simkaart helaas niet veel zin. Onze huidige simkaarten zijn allemaal geschikt voor 4G. Mocht jij, zoals aangegeven, een wat oudere simkaart van ons hebben dan kunnen wij dat even regelen. Stuur je mij even een privé bericht met jouw telefoonnummer, adres, en email adres? Dan kijk ik gelijk even mee. 

 

Bedankt @Ray @RicoK en @Friesian 😊.

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer