Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactieKan om administratieve redenen niet bellen/smsen/data gebruiken
Volgens mij is er of iets mis gegaan met de activatie van mijn nieuwe simkaart, of is mijn nieuwe simkaart geblokkeerd. Ik kan in ieder geval helemaal niets met mijn telefoon, wat moet ik doen om dit op te lossen?
Welkom op het forum vanbeek,
Ik zie dat je ook een email hebt gestuurd met deze vraag. Om het meest efficiƫnt geholpen te worden, kun je het best 1 kanaal gebruiken om je vraag te stellen. Anders zijn er 2 medewerkers met dezelfde vraag bezig. Per email hebben wij je gevraagd om ter verificatie je persoonlijke gegevens te sturen.
Dat is op het forum niet nodig, omdat je ingelogd moet zijn om een bericht achter te laten. Ook zijn er vaak andere Simyo gebruikers die je kunnen helpen met het geven van het juiste antwoord.
Je had de simkaart namelijk geblokkeerd wegens verlies/diefstal. Dan moeten wij de simkaart ook activeren. Ik heb je simkaart in ieder geval geactiveerd.
Kan je even laten weten of het nu werkt?
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je ook een email hebt gestuurd met deze vraag. Om het meest efficiƫnt geholpen te worden, kun je het best 1 kanaal gebruiken om je vraag te stellen. Anders zijn er 2 medewerkers met dezelfde vraag bezig. Per email hebben wij je gevraagd om ter verificatie je persoonlijke gegevens te sturen.
Dat is op het forum niet nodig, omdat je ingelogd moet zijn om een bericht achter te laten. Ook zijn er vaak andere Simyo gebruikers die je kunnen helpen met het geven van het juiste antwoord.
Je had de simkaart namelijk geblokkeerd wegens verlies/diefstal. Dan moeten wij de simkaart ook activeren. Ik heb je simkaart in ieder geval geactiveerd.
Kan je even laten weten of het nu werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.