.

Beantwoord

Kan mijn simkaart worden gedeblokkeerd?

  • 22 January 2013
  • 65 reacties
  • 3618 Bekeken

Ik heb gisterrn mijn simkaart laten blokkeren omdat ik de simkaart even buiten kwijt was. Maar ik heb het weer gevonden. Wil graag dat het weer deblokkeerd wordt.

Bvb dank.
icon

Beste antwoord door Natascha 23 January 2013, 16:02

Bekijk originele reactie

65 reacties

Badge +6
Hoi Christopher,

Ik heb je aansluiting voor je gedeblokkeerd. Je dient je toestel uit/aan te zetten daarna kan je gebruik maken van je aansluiting.
Goedemorgen,

Heb mijn vervangende simkaart geactiveerd maar deze is mog geblokkeerd. Zou u deze misschien willen delokkeren.

Alvast bedankt.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Christopher,

Ik heb jouw simkaart gedeblokkeerd. Zou je jouw toestel even uit en vervolgens weer in kunnen schakelen en kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Hallo wayne, nee het doet het nog steeds niet.
Hey wayne, ik heb niks gezegd het doet het weer.
Beste meneer/mevrouw,

Ik heb vorige week wegens verlies mijn simkaart laten blokkeren.
Inmiddels is de nieuwe simkaart binnen.
Kunnen jullie deze weer deblokkeren?

Met vriendelijke groet,
B. Hogervorst
Ik ben me pukcode kwijt
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben me pukcode kwijt


Kijk bij Mijn Simyo > Selfservice > Opvragen pin- en pukcode.
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum B.Hogervorst,

Volgens onze gegevens heb je reeds telefonisch contact met onze klantenservice gehad. Heeft dit het probleem verholpen?
Welkom op het forum B.Hogervorst,

Volgens onze gegevens heb je reeds telefonisch contact met onze klantenservice gehad. Heeft dit het probleem verholpen?
Ha


Hallo Wayne,

Inderdaad telefonisch contact gehad met de klantenservice. Probleem verholpen!

Bedankt!
Bart
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor het melden B.Hogervorst.

Groetjes,

Alex
Dag,
Ik heb wegens diefstal mijn simkaart laten blokkeren.
Inmiddels is de nieuwe simkaart binnen.
Kunnen jullie de nieuwe simkaart deblokkeren? (De oude simkaart moet natuurlijk geblokkeerd blijven).

Met vriendelijke groet,
Merve Akar 
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum M.Akar,

Indien je inlogt op jouw persoonlijke pagina vind je onder het tabblad selfservice de optie om jouw simkaart te deblokkeren.
Dag Wayne,

Dat heb ik al gedaan, maar toch is mijn simkaart nog niet actief.

Mvg,

Merve Akar
Mijn simkaart is perongeluk geblokkeerd wat moet ik doen?
Word ik nog geholpen? Ik kan nu al een week niet bellen/smsen of internetten:)
Reputatie 5
Badge +10
Word ik nog geholpen? Ik kan nu al een week niet bellen/smsen of internetten:)

Hoi M.Akar,

Je aansluiting staat goed op ons netwerk. Ik heb voor de zekerheid een reset uitgevoerd. Zou je nogmaals je toestel even uit/aan kunnen zetten en laten weten of het werkt?

Mijn simkaart is perongeluk geblokkeerd wat moet ik doen?

Hoi Etein,

Je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik heb je een email gestuurd met de informatie wat je moet doen om de aansluiting weer te laten activeren.

Groetjes,

Alex
Dag Alex,

Hij doet het weer. Bedankt!

Mvg,

Merve Akar
Goedeavond,

Wil u mijn simkaart deblokkeren. En wanneer ksn ik de factuur verwachten en hoe krijg ik te weten hoeveel ik moet betalen?

Mvg,

Christopher Wernet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Christopher,

Ik heb je simkaart zojuist geactiveerd. Als je je toestel uit/aan zet, zou het weer moeten werken.

Ik zie dat het om je 1ste factuur gaat. In dit topic staat een algemene uitleg over de 1ste factuur. De factuur zal in jouw situatie aan het eind van deze maand worden afgeschreven. De factuur zal uiterlijk eind volgende week op je persoonlijke pagina staan.

Groetjes,

Alex
Dank je wel Alex,
Zou u nog een keer de simkaart willen blokkeren. Gebeurd vaak want mijn neef heeft de chip en als hij niet gedraagt dan laat ik zijn telefoon blokkeren als straf. Sorry voor het ongemak.
MvG,
Christopher Wernet
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Christopher,

Ik zie dat de simkaart al is geblokkeerd. Je kunt dit eenvoudig via je persoonlijke pagina doen.

Groetjes,

Alex
Ik bedoelde deblokkeren. Sorry! ...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Christopher,

Ik heb de simkaart laten deblokkeren. Als het het toestel uit/aan zet, zou het moeten werken.

Groetjes,

Alex
Dank je wel alex,

Zou je even voor mij kunnen kijken waarom de ping en whatsapp het niet doen?

Alvast bedankt

Reageer