.

Beantwoord

Kan ik mijn simkaart ook in een ander apparaat met simlock plaatsen?

  • 30 October 2012
  • 9 reacties
  • 313 Bekeken

Hallo, ik had een vraag over mijn simkaart.. 

Kan ik de simyo simkaart ook in een HI toestel doen waar een simlock op zit? 

Groetjes Chantal.
icon

Beste antwoord door Wayne 31 October 2012, 12:15

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Chantal,

Indien jouw toestel een simlock van Hi heeft, zal de Simyo simkaart hier niet in werken. Indien jouw toestel ouder is dan 1 jaar, kan je via Hi gratis de unlockcodes opvragen.
Hallo Chantal

Een htspot-router TP-Link M7310 wordt aangesloten op de PC en niet op een telefoon
De simkaart voor bellen wordt niet gebruikt maar alleen voor opwaarden beltegoed en afschrijven Kosten Internetbundel
hoop dat het duidelijk is
Dank voor reactie
Reputatie 7
Badge +9
Weet niet of Chantal nog klant is bij Simyo want de vraag is 4 jaar geleden gesteld...
W. Laponder vraagt of Simyo simkaarten (telefoon & mob.internet) te gebruiken zijn in de Hotspot-router TP-Link M7310
W. Laponder vraagt of Simyo simkaarten (telefoon & mob.internet) te gebruiken zijn in de Hotspot-router TP-Link M7310

Maar de vraag stel je in een 4 jaar oud topic aan een klant.

Tevens stel je de vraag op meerdere plekken wat het nogal onoverzichtelijk maakt.
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/vraag-over-simkaart-36956

Daar heb je tevens ook al antwoord gehad van een andere klant.
Vraag is simpel:
Zijn Simyo simkaarten bruikbaar in Hotspotrouter router TP-Link M7310
Antwoordt ja of neen en waarom niet, heb ik niet aangetroffen
Met vorige reacties kom ik langs deze weg niet verder
Zoals ik al zei.. Het antwoord staat in je eigen topic.. :8
Graag nadere toelichting; de antwoorden tot nog toe zijn van personen die onvoldoende kennis hebben van de gebruiksaanwijzing van de handleiding van deze hotspot-router voor Win-7 PC
Dan voor reactie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Laponder,

Wat Raytje zegt klopt 😛 Je hebt dezelfde vraag ook in een ander topic gesteld. Zullen we het gesprek via één weg laten verlopen? Dat is een stuk makkelijker voor iedereen. Ik reageer daar op je vraag, goed?

@ Raytje, dank voor je reacties!

Groetjes,
Jihane

Reageer