.

Beantwoord

Kan ik mijn simkaart laten opsturen naar Duitsland?

  • 15 January 2021
  • 2 reacties
  • 344 Bekeken

Hallo, ik woon in Duitsland, is het mogelijk een nieuwe simkaart naar mijn adres in Duitsland te sturen? M.vr.gr. Alois

icon

Beste antwoord door Tessanne 16 January 2021, 11:53

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Simyo verstuurd alleen binnen Nederland, dus tenzij dit is veranderd is dat niet mogelijk. Je zal het dus moeten laten opsturen naar een adres in Nederland en vandaar het laten doorsturen. Indien je toestel eSim's ondersteund is dat misschien te overwegen.

Een moderator (= Simyo medewerker) komt later vandaag of morgen langs in dit topic.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Alois,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Voorheen toen wij nog op kantoor konden werken, kon er soms een uitzondering gemaakt worden omdat wij op kantoor een postkamer hebben. Helaas is een simkaart naar Duitsland opsturen op dit moment (omdat iedereen thuis werkt) echt niet mogelijk. Ik kan je aanraden om het adres, wat op jouw Mijn Simyo account staat,  (als dat nodig is tijdelijk) aan te passen naar een adres van iemand die je goed kent in Nederland. Uiteraard met toestemming van de betreffende persoon. Bij de aanvraag van een vervangende simkaart wordt de simkaart naar dat adres verzonden. Dan kan de kennis de envelop naar jou doorsturen.

 

Bedankt Groentjuh! 

 

Groetjes,

Tessanne 

 

Reageer