.

Beantwoord

Kan ik mijn bestelling van de vervangende simkaart annuleren?

  • 30 April 2016
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

Goedemiddag,

Vanochtend heb ik een nieuwe simkaart besteld met de veronderstelling dat ik mijn oude simkaart verkeerd verknipt had naar een nano simkaart. Uiteindelijk met behulp van mijn huisgenoten is het nog gelukt om deze werkend te krijgen en in mijn nieuwe telefoon te stoppen echter had ik vanochtend al een nieuwe besteld. Is het nog mogelijk om deze bestelling te annuleren, want aan een tweede simkaart heb ik vrij weinig:D

Alvast Bedankt

Mathijs
icon

Beste antwoord door Caspar 2 May 2016, 16:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Flora,

Namens Els graag gedaan! Mocht je verder nog vragen hebben, kan je die altijd via dit Forum stellen :)

Groetjes,
Niels
Dag Els,
OK, helder. Misschien wel een goed idee ja.
Dank je wel!
Groet Flora.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi FloraGroen,

Welkom op het Simyo Forum! Fijn dat alles weer helemaal werkt!

Helaas is de bestelling niet meer terug te draaien en zijn daarbij de kosten ook al verrekend. 😞 Mocht de huidige simkaart best een oude zijn, dan kan het natuurlijk geen kwaad om deze nieuwe alsnog te activeren! Dan weet je zeker dat hij weer een tijdje meegaat.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els
Maar die 5€ ben je dan kwijt? Ik heb hetzelfde gedaan en heb de kaart niet meer nodig. Moeder was wat onhandig. Batterij vervangen en loopt als een zonnetje weer hahaha. Maar gistermiddag vervangende Sim besteld...
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Mathijs,

Wat goed dat je je oude simkaart toch nog aan de praat hebt gekregen!

Helaas kan ik je bestelling van de vervangende simkaart niet annuleren. Je kunt 'm wel gewoon thuis houden als reserve! Dan moet je wachten met activeren tot je hem nodig hebt :D

Groetjes,
Caspar

Reageer