.

Beantwoord

Kan ik een vervangende simkaart met NFC krijgen?


Badge
Mijn simkaart ondersteund geen NFC geeft de NFC Manager app aan. Kan ik een vervangende simkaart met NFC krijgen?
icon

Beste antwoord door Caspar 23 May 2017, 13:00

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi P. de Jong,

Wat jammer dat jouw simkaart nog geen NFC ondersteund.

Je kan op Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen. De kosten daarvan zijn € 5,00 en gaan van je beltegoed af. Bij een Sim Only komen de kosten op je factuur te staan.

Omdat jij al erg lang klant bent, heb ik je gratis een NFC simkaart opgestuurd. Deze zal binnen enkele dagen op de deurmat liggen. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,

Wil je mij ook een gratis SIM kaart met NFC sturen?
Zoals je kunt zien ben ik al heel lang klant van Simyo.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wampie,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik kan me voorstellen dat je ook graag gebruik wilt maken van alle extra functies die een NFC-simkaart biedt. Zoals Caspar al aangeeft, betaal je normaal gesproken € 5,- voor deze simkaart. Als uitzondering sturen we vaak een gratis simkaart op als je onder andere al lang klant bent, of een hele oude simkaart hebt.

In jouw geval, heb je nog een simkaart uit 2009. Deze is dus zeker aan vervanging toe. Om die reden heb ik je kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Binnen 3 werkdagen ligt deze bij je op de mat. Je kunt hem activeren met de bijgeleverde instructies. Wees er zuinig op 🙂 We kunnen helaas niet altijd een kosteloze simkaart opsturen.

Ik hoop dat je tevreden bent met deze oplossing. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela
Ik heb de NFC-simkaart vandaag al ontvangen. Hartelijk bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Wampie,

Wat fijn om te horen 😃 Namens Angela: graag gedaan. Trek jij aan de bel als je nog eens ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane
Waar kan ik een NFC simkaart aanvragen? Ik kan het niet vinden op Mijn Simyo 😞
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sam,

Welkom op het Simyo Forum :)

Wat vervelend dat je niet direct kunt vinden waar jij een simkaart kunt bestellen. Als je inlogt op Mijn Simyo, kun je gaan naar het tabblad Instellingen > Simkaart. Hier zie je de mogelijkheid om een nieuwe simkaart aan te vragen.

Omdat je al een hele tijd klant bij ons bent, heb ik de simkaart nu gratis voor je opgestuurd. Als cadeautje 🙂 Normaal betaal je hier € 5,- voor. Scheelt weer! Binnen 3 werkdagen zal je simkaart bij je op de mat vallen. Je kunt hem activeren door bijgeleverde instructies te volgen. Laat je weten of dit gelukt is?

Groetjes,,
Angela
Dankjewel Angela, wat een service!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sam,

Namens Angela: heel graag gedaan! Ik ben blij dat je zo tevreden bent 🙂

Laat je het weten als we in de toekomst iets anders voor je kunnen doen?

Groetjes,
Jihane
Goedendag,
Wij zouden graag voor beide nummers een nfc simkaart opgestuurd krijgen.
Is dat mogelijk?
Alvast dank.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi jdhertog,

Kun je mij een privé bericht sturen met beide telefoonnummer? Ik help je hier dan mee verder. Goed?

Groetjes,
Asma

Reageer