.

Beantwoord

Kan ik een vervangende simkaart bestellen?

  • 15 August 2018
  • 4 reacties
  • 161 Bekeken

Beste Simyo,

Vandaag is mijn telefoon kapot gegaan doordat ik hem een stukje heb laten zwemmen. Goed om te weten: iphones houden niet van zwemmen. Nu wil ik graag een nieuw toestel kopen, maar het toestel waar ik naar zit te kijken heeft een nano simkaart nodig ipv de micro simkaart die ik nu heb. Ik vroeg mij af of simyo een service heeft waarmee ik die gratis zou kunnen ontvangen, van een vriend hoorde ik dat dat mogelijk was, maar het enige wat ik zie staan is dat ik hem kan aanvragen voor 5 euro. Heeft u hier misschien meer informatie over?

Hartelijke groet,
Ilios
icon

Beste antwoord door Els 16 August 2018, 10:15

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op het forum heb ik wel eens gelezen dat een moderator soms een simkaart gratis opstuurt. Voornamelijk gebeurd dat bij klanten die nog oude soorten simkaarten hebben en dus ook lang klant zijn. Het duurt wel iets langer, want doorgaans reageren moderatoren binnen een werkdag. Die tijd is je nieuwe simkaart nog niet onderweg naar jou!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Ilios,

Welkom op het Simyo Forum! Oei, ja ik heb ook wel eens gehoord dat iPhones niet zo van water houden. Zonde dat die van jou ook verdronken is! 😞

Uiteraard begrijp ik dat je met een nieuwe telefoon wel eens een nieuwe simkaart nodig hebt. Deze kun je via ons of, nog sneller, via Mijn Simyo bestellen. Een nieuwe simkaart kost €5,-. Je ontvangt dan binnen drie werkdagen een 3-in-1-simkaart die je in elke telefoon kunt plaatsen, afhankelijk van het benodigde formaat. Ik raad je aan de randjes ook te bewaren na de activatie, zo kun je hem in de toekomst als het nodig is ook in een andere telefoon plaatsen. 🙂

Ik zie dat je inmiddels zelf al een simkaart hebt besteld, deze is dus onderweg! Zodra je hem hebt ontvangen kun je de simkaart activeren via Instellingen > Simkaart. Hierna kun je hem in je spiksplinternieuwe telefoon plaatsen. :)

@ Groentjuh, bedankt voor je antwoord. Een nieuwe simkaart kost bij ons €5,-. In uitzonderlijke situaties kunnen we hier een uitzondering in maken, maar dat bekijken we uiteraard per geval. 🙂

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +9
@ Groentjuh, bedankt voor je antwoord. Een nieuwe simkaart kost bij ons €5,-. In uitzonderlijke situaties kunnen we hier een uitzondering in maken, maar dat bekijken we uiteraard per geval. :)
Dat weet ik, daarom zei ik dat jullie dat soms doen.
Reputatie 6
Badge +4
@ Groentjuh, bedankt voor je antwoord. Een nieuwe simkaart kost bij ons €5,-. In uitzonderlijke situaties kunnen we hier een uitzondering in maken, maar dat bekijken we uiteraard per geval. :)
Dat weet ik, daarom zei ik dat jullie dat soms doen.


Ik snap'm, helemaal top Groentjuh! 🙂

Reageer