.

Beantwoord

Kan ik een tweede simkaart krijgen voor hetzelfde nummer?

  • 28 January 2017
  • 7 reacties
  • 433 Bekeken

Is het mogelijk om bij Simyo een tweede simkaart te krijgen zodat ik deze tweede sim in mijn auto kan inbouwen (een oude 6310i noka in een audiset) met hetzelfde nummer als dat ik nu heb?
icon

Beste antwoord door PaulH 28 January 2017, 23:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Willy,

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent bij Simyo dat je het liefst zou blijven. Toch wil ik je adviseren om een provider te zoeken die wel precies aanbiedt wat je wilt hebben, want voorlopig zit het er echt niet aan te komen. Daar kan ik eerlijk over zijn 🙂 Het systeem zit nu zo in elkaar: één simkaart is gekoppeld aan één telefoonnummer. Vanwege de opbouw van dit systeem, is het dus niet mogelijk om meerdere simkaarten te koppelen aan hetzelfde nummer. Omdat hier haast geen vraag naar is, zal het ook niet als prioriteit gezien worden om dit systeem compleet om te gooien.

Kortom, helaas 😞 Het spijt me, dat ik dit slechte nieuws moet brengen. En ik hoop ook zeker dat je bij je nieuwe provider alles vindt waar je naar op zoekt bent.

Veel succes! En mocht je in de toekomst nog terug willen, dan verwelkomen we je met open armen.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +6
Heey Henkie,

deze vraag is de laatste tijd al een paar keer gesteld maar helaas moet ik weer een nee verkopen.
Bij Simyo is het nu nog niet mogelijjk om 2 simkaarten te hebben met hetzelfde nummer. Ik ga er dan ook van uit dat dit de komende tijd niet gaat komen.

Groet Paul
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Henkie_64,

Welkom op 't forum :)

Zoals PaulH zegt is het helaas niet mogelijk om twee simkaarten voor hetzelfde nummer te hebben. Toch goed dat je het even navraagt! Wanneer deze optie bij Simyo zal komen, durf ik niet te zeggen. Ik weet ook niet of het er ooit van gaat komen, maar als dit het geval is zullen we het onze klanten uiteraard laten weten!

Heb je verder nog vragen?

@PaulH bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Hi ,
Ik ben al jaren met mijn prive mobiel nummer zeer tevreden bij Simyo. Sinds een jaar als zelfstandig ondernemer ook met mijn zakelijke mobiel nummer bij Simyo.
Veel onderweg met laptop en mobiel werken. Eind van dit jaar ga ik investeren in een tablet PC met LTE connectivity. Voor mij een enorme verbetering als ik always connected kan zijn en ik ben me hierop aan het voorbereiden. Dit is de toekomst, we zien ook steeds meer hardware, laptop/tablet, met mobile connectivity op de markt komen.
Op de Simyo site en het forum gezien dat een 2de sim met hetzelfde mobiel nummer (vooralsnog) niet mogelijk is.
Nog een (Simyo-)abbo erbij nemen voor deze connectivity is voor mij geen optie, ivm extra administratie, extra account met gebruikersnaam en wachtwoord, etc. Ik wil graag één zakelijke account waar alles op draait, bellen en internet data. Overstappen naar een andere provider die dit wel levert? Waarom?, als ik zeer tevreden ben bij Simyo.
Als Simyo nou eens uitlegt waarom een 2de sim bij hen vooralsnog niet mogelijk is, en wanneer dan wel, kan ik me een beeld vormen en hierop een besluit nemen: overstappen. Svp duidelijke uitleg. Met de uitspraken 'nog niet' en 'de komende tijd niet' en 'of het er ooit van gaat komen' kan ik niet veel.
Bedankt alvast en vriendelijke groet,
WillyS
Reputatie 7
Badge +6
Willy weet niet of ik jou vraag helemaal goed begrijp, maar is persoonlijke hotspot geen optie voor jou?
Hi Ron, ja natuurlijk. Maar dat is een extra slag die ik dan steeds moet maken en andere praktische nadelen. Ik bedoel: 2de sim met desnoods alleen data is technisch mogelijk. Zou mooi zijn als de provider het ook aanbiedt.
Reputatie 5
Badge +5
Goeie tip, Ron H! Ik begrijp dat je graag een meer gemakkelijkere optie wilt kunnen kiezen, Willy. Helaas kunnen we je in dit geval niet helpen met een extra simkaart voor hetzelfde nummer. :(

Groetjes,
Els

Reageer