.

Beantwoord

Kan ik als nieuwe klant een gratis Nano simkaart krijgen?

  • 26 November 2012
  • 12 reacties
  • 1887 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorige week mijn Simyo abonnement-startpakket gekregen. Aangezien ik een iPhone 5 heb, moest ik een Nano simkaart bij jullie bestellen. Dat heb ik gedaan, maar ik heb gezien dat je als nieuwe klant een gratis Nano simkaart kan krijgen nadat je je "startpakket" hebt gekregen. Ik vraag me nu af hoe ik kan laten weten dat ik als nieuwe klant die Nano simkaart gratis zou willen krijgen, aangezien ik hem al besteld heb (en er geen keuze vooraf was om aan te geven dat ik een nieuwe klant ben).

Ook vraag ik me af of jullie met bovengenoemd "startpakket" het pakket van je abonnement, of het pakket van de Nano simkaart bedoelen.
Ik hoor graag jullie antwoord!

Groetjes Bianca
icon

Beste antwoord door Alex 27 November 2012, 17:12

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bejenkie,

Ja dat kan. Als je een nano simkaart besteld, kijken we naar de datum van bestellingen. M.a.w. we controleren of je een nieuwe klant bent. Met het startpakket bedoelen we het pakket van je abonnement.

Groetjes,

Alex
Hallo,

Vier dagen geleden heb ik een nano simkaart aangevraagd nadat ik mijn startpakket had ontvangen. Van de aanvraag heb ik geen bevestigingsmail gehad en ik heb ook nog niets ontvangen. Is de aanvraag goed gegaan?

Groeten Jenna
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jenna,

Volgens onze gegevens is de simkaart verstuurd naar het adres zoals in ons systeem vermeld staat. Heb je de simkaart inmiddels ontvangen? Zo niet, dan wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen met daarin je adres gegevens zodat ik kan controleren of de gegevens overeenkomen.

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo,

Ik heb nadat ik mijn start pakket heb ontvangen een nano simkaart aangevraagd. Wel een maand later want toen ging mijn abbonement pas in. Ik heb hiervoor 5euro moeten betalen. Maar ben een nieuwe klant. Kan ik het geld terug verwachten?

Gr. Pim
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum bakkerp,

Ik heb gekeken naar je aansluiting waarmee je bent ingelogd op het forum. Ik kan daar geen bestelling van een nano simkaart op terug vinden en geen betaling van 5 euro. Kan je mij een privé bericht sturen en daarin het telefoonnummer vermelden van de aansluiting waarbij dit van toepassing is?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum bakkerp,

Ik heb gekeken naar je aansluiting waarmee je bent ingelogd op het forum. Ik kan daar geen bestelling van een nano simkaart op terug vinden en geen betaling van 5 euro. Kan je mij een privé bericht sturen en daarin het telefoonnummer vermelden van de aansluiting waarbij dit van toepassing is?

Groetjes,

Alex


Was onder de verkeerde ingelogt, sorry daarvoor. Mijn nr 0620622871 en heb 5euro betaald voor een nano simkaart terwijl ik een nieuwe klant ben.

Gr pim
Hallo, ik ben ook een nieuwe klant, en zie dat ik ook 5 euro moet betalen terwijl ze bij klantenservice gezegd hebben dat het gratis is!!
Reputatie 5
Badge +10
Was onder de verkeerde ingelogt, sorry daarvoor. Mijn nr 0620622871 en heb 5euro betaald voor een nano simkaart terwijl ik een nieuwe klant ben.

Gr pim


Hoi bakkerp81,

Ik heb je privé bericht ontvangen en beantwoord.

Hallo, ik ben ook een nieuwe klant, en zie dat ik ook 5 euro moet betalen terwijl ze bij klantenservice gezegd hebben dat het gratis is!!

Hoi LHsimyo,

Het systeem zal de kosten achteraf automatisch weer verrekenen.

Groetjes,

Alex
Prima, dankjewel! Mvg
Badge +6
Hoi LHSimyo,

Graag gedaan.
Hoi,

Ik was aan het kijken of ik in aanmerking kwam voor een nano-simkaart (aanschaf nieuwe telefoon), alleen deze wordt meteen besteld zonder dat er een bevestiging gevraagd wordt. Nu kwam ik erachter dat er in mijn huidige simkaart gewoon een nano-sim in zit.
Kan deze bestelling nog geannuleerd worden? Of krijg ik deze ook nog gratis?

Groetjes Laura
Reputatie 2
Badge +1
Hey laura123,

De simkaart met het kleine formaat is een micro simkaart. Deze zit in de combisim die standaard verstuurd wordt bij nieuwe afsluitingen.

Reageer