.

Vraag

Kaart geblokkeerd. Hoe kan dit?

  • 31 May 2022
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Op een mobiel die weinig gebruikt wordt kreeg ik van de week een mailtje dat het nummer binnen een x aantal dagen verwijderd wordt als wij het niet gaan gebruiken.

Dus even een belletje naar iemand om dat te voorkomen… Nee dus, want de kaart is al geblokkeerd om administratieve redenen.

Dan maar even opwaarderen, zal vast ook wel helpen. Nope. Nergens goede informatie over te vinden over hoe dit op te lossen is, dus dan even een Whatapp sturen aangezien je daar binnen 15 minuten antwoord krijgt. Weer nope..

Dus dan maar eens hier proberen. Kan iemand van Symio hiermee helpen? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Diomi,

Bedankt voor je bericht. Ik kan mij voorstellen dat je beter geïnformeerd wilt worden over deze situatie. Om je Prepaid simkaart te kunnen blijven gebruiken, dien je één keer in de zes maanden een uitgaand gesprek te voeren, sms'je te sturen of op te waarderen. Na vijfenhalve maand sturen we je een e-mail om je daaraan te herinneren. Wordt de simkaart daarna niet meer gebruikt? Dan wordt je aansluiting automatisch afgesloten. Voor meer informatie wil ik je verwijzen naar [deze] pagina. 

Op dit moment is het extreem druk waardoor het inderdaad kan zijn dat het iets langer duurt tot je antwoord krijgt dan je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor. Ik zou even een kijkje moeten nemen op je aansluiting om te zien of ik de opzegging kan terugdraaien. Dit kan tot een maand na opzegging. Ik wil je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw persoonlijk gegevens. Dan help ik je daar verder.

Groetjes,
Seren

Reageer