Vanmiddag na ruim 40 min. in de wacht te hebben gestaan dan eindelijk een medewerker aan de telefoon gehad i.v.m. het aanvragen van een microsimkaart i.v.m. nieuw toestel (oude simkaart past niet). Deze verzekerde me dat er meteen een microsim werd aangemaakt. Op mijn vraag wanneer dan het nummer geblokkeerd zou worden (volgens siteg egevens á la minute....) kreeg ik als antwoord dat het nr. eind van de dag geblokkeerd zou worden???????
Nou ben ik helemaal vergeten te vragen wat er onder "Het eind van de dag" verstaan word, maar het nummer werkt nu ( het is inmiddels 18.30 uur) nog steeds!!!!
Kan iemand voor mij nagaan of er wel een microsimkaart is aangemaakt voor het nr. wat ik heb opgegeven?
Gaarne z.s.m. antwoord
Vind het allemaal erg vervelend, maar ik heb dus geen idee of het wel goed doorgekomen is en een bevestiging ergens van krijg je niet..... M.a.w.: Je moet maar afwachten en zien wat je krijgt als er al überhaupt wat komt....
Ik hoop niet dat ik morgen weer een halve dag aan de telefoon mag gaan hangen om de klantenservice te bereiken
PS: Eén en ander was verkeerd gegaan, omdat we via selfservice een vervangende simkaart hadden aangevraagd, omdat wij ervan uitgingen dat tegenwoordig alle simkaarten ook als microsimkaarten te gebruiken zijn, maar wat blijkt? Voor abonnementen geldt bij Simyo wel dat er dan een uitdrukbaar kaartje wordt verstuurd, maar bij prepaid niet. Vreemd.....
Beste antwoord door Alex
Bekijk originele reactie