.

Beantwoord

Is Duosim beschikbaar bij Simyo?


Is het mogelijk om een 2e simkaart  of e-Sim aan te vragen voor het zelfde nummer.

(moet nu onderhand toch wel mogelijk zijn anders opzoek naar een provider waar dat wel mogelijk is.)

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 9 April 2021, 16:44

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mannen,

 

Helaas kunnen we daar verder (nog) niks over kwijt. :wink:

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

Ik beschouw dit nu als een typisch gevalletje ‘Wie A zegt…..’. 

Reputatie 7
Badge +6

Tja daar heb je een punt uiteraard verwacht ik nog wel een reactie uit het simyo kamp☺️

Reputatie 7
Badge +7

Ja. En niet bij Simyo, maar voor Simyo. Dat zijn twee verschillende zaken

Zou Simyo, net als Telfort,geintegreerd worden in KPN?

Reputatie 7
Badge +6

Andere grote ontwikkelingen….. je maakt me heel nieuwsgierig ben benieuwd😉🎉

Reputatie 7
Badge +6

Hi Mar3, 

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Bedankt voor je bericht! Het is heel begrijpelijk dat je graag wilt weten waarom wij dit niet aanbieden. Het zou inderdaad erg handig zijn, maar omdat er andere grote ontwikkelingen voor Simyo aan zitten te komen, zal dit nog even moeten wachten. 

Dus het zit er niet aan te komen in de nabije toekomst. 

 

Thanks RicoK! 

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

@Mar3 Hier wordt al een erg lange tijd met enige regelmaat weer om gevraagd.

Ik kan me deze vraag heel erg goed voorstellen. Ik had zelf, toen ik nog een auto reed met een ingebouwde telefoon, hier ook wel behoefte aan.

Wat ik mij wel kan voorstellen is, Simyo is natuurlijk een relatieve budget-provider, dat het een kostenaspect is, want met een duo-sim moet van twee aansluitingende gegevens, het verbruik, bij elkaar worden gehaald om deze daarna op een factuur in rekening te brengen. Hierdoor denk ik, mocht Simyo toch ooit eens overstag gaan, dat het dan niet een gratis service gaat worden.

Beste Daisy,

wat is de reden om duo-sim niet toe te laten bij Simyo? Het zou wel erg handig zijn, als je meer dan een smartphone hebt. Afgerekend wordt toch per telefoon nummer, of er nu een of twee simkaarten (of e-Sim) aan verbonden zijn. Dus geen nadeel voor Simyo, toch?

Zijn er  plannen om duo-sim in de nabije toekomst wel mogelijk te maken?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Anne 12,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Zoals Groentjuh al aan gaf, is dat momenteel bij Simyo niet mogelijk. Sorry voor de teleurstelling!

 

Thanks Groentjuh!

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Nee, duo sim zoals dat in technische termen heet is nog steeds niet mogelijk bij Simyo.

Reageer