.

Beantwoord

Internet werkt niet op mijn Android toestel

  • 28 August 2012
  • 5 reacties
  • 549 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 7 reacties
Hallo moderator

Ik zit met een dillema 
misschien word jullie simkaart niet eens goed werkende in mijn samsung-y van t-mobile als provider maar waar het toestel wel simlock vrij van is 
ik heb dit uitgetest met een vodafone simlockvrij toestel om daar dus de t-mobile simkaart in te doen alleen ik kan dus alleen  bellen en smsen ik kreeg wel in 2fout de sms binnen voor de instellingen van zowel mms als internet nou open ik hem wel maar mislukt dus op het binnenhalen van de benodigde software ben toen naar de t-mobileshop te vlissingen geweest en die zeggen dat komt door vodafone toen vroeg ik het dus kwa de samsung-y en jullie simkaart en nou zou ik dus graag willen weten of mijn toestel zich dan aanpast op jullie instellingen voor zowel internet mms enzo 


ik verneem nog van jullie
vr gr avg
icon

Beste antwoord door Wayne 29 August 2012, 10:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey avg36,

Je dient de internet instellingen handmatig in te stellen op het toestel. Meer informatie over de gegevens die je in dient te vullen vind je in dit topic. Zou je even kunnen laten weten of het je is gelukt?
Badge
Hallo  Alex

dat zal ik doen maar ik moet even wachten tot volgende week dinsdag dan kan iemand dit voor mij doen 
of is er een mogelijkheid dat jullie mij bellen 
als ik jullie simkaart dan er in plaats nadat ik op dit bericht antwoord krijg en dan met jullie de instellingen kan na lopen 


ik verneem nog van jullie

vr gr audrey 
Reputatie 2
Badge +1
Hey avg36,

Indien je de stappen met iemand wilt doorlopen kan je de klantenservice op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 telefonisch bereiken door 1200 te bellen met jouw Simyo aansluiting of door 0800-0232300 te bellen vanaf een vaste aansluiting of een ander mobiel netwerk.
Badge
Hey avg36,

Indien je de stappen met iemand wilt doorlopen kan je de klantenservice op werkdagen tussen 09.00 en 17.30 telefonisch bereiken door 1200 te bellen met jouw Simyo aansluiting of door 0800-0232300 te bellen vanaf een vaste aansluiting of een ander mobiel netwerk.


Hoi alex

ik heb hem in het toestel gedaan alleen ik kan de sms niet openen met de instellingen doet dat mijn telefoon zelf volgens mij wel omdat ik al via het netwerk bij me thuis al wel op internet kan 
maar hoe kan ik die opslaan als ik hem niet eens kan openen die instellingen sms van jullie voor mms en internet
want dan kan ik het volgende week een keer proberen 1 dagje 

ik verneem nog van jullie

vr gr audrey
Reputatie 2
Badge +1
Hey avg36,

Ik heb in de 2e post in dit topic een link geplaatst waar je op kan klikken. Onder die link vind je de instructies om de correcte instellingen op jouw toestel in te voeren. Zou je even kunnen controleren of het werkt?

Reageer