.

Vraag

Ik ontvang graag een microsim voor mijn prepaid abonnement.

  • 8 May 2012
  • 7 reacties
  • 459 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb de klantservice reeds meermaals gevraagd, maar lijken niet in staat mij te helpen. Wie o wie stuurt me een microsim voor mijn recente bestelling? Of een knipschaar. Alvast bedankt.

7 reacties

Badge +2
Beste Matt,

Wij zullen je bij deze kosteloos een microsimkaart opsturen. Je hebt deze binnen enkele werkdagen binnen.

Groetjes,

Arie
Hallo,


Ik heb eind april een micro simkaart aangevraagd. Mij werd verwezen dit te doen via Mijn Simyo. Bij aanvraag kreeg ik de melding dat dit 5 euro zou kosten. Komt dit op mijn volgende factuur of is die simkaart toch kosteloos??
Reputatie 2
Badge +4
Beste Marcel,

Wij zien inderdaad dat je een combi simkaart hebt aangevraagd via de persoonlijke pagina. De kosten (€5,00) worden in rekening gebracht op de eerstvolgende factuur.

Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving.

Groetjes,

Manisha
Waarom krijgt men die via dit forum om een microsimkaart vraagt deze kosteloos? Of iedereen gratis, of iedereen betalen

simyo meet met twee maten!

Op deze manier maak ik mijn eerste maand niet af!
Reputatie 2
Badge +4
Beste Marcel,

Sinds kort bieden wij combi simkaarten aan, deze heb je via de persoonlijke pagina besteld. Deze simkaart kan je zowel als micro simkaart als reguliere simkaart gebruiken. Deze simkaarten kosten €5,00. Als wij handmatig een micro simkaart verzenden kunnen wij deze in bepaalde gevallen kosteloos verzenden. Het verschil is dus dat dit een micro simkaart is en dat jij een combi simkaart hebt ontvangen, het gaat dus om verschillende producten.

Groetjes,

Manisha
Ik heb die via mijn simyo besteld omdat ik dat als antwoord kreeg om mijn mail om een micro simkaart aan te vragen!

U geeft zelf aan dat het verwarrende berichtgeving is van de kant van Simyo, dus laat Simyo in dit geval haar verlies nemen en graag de extra kosten te schrappen van mijn factuur.
Badge +2
Beste Marcel,

Wij zullen de kosten kwijtschelden. Dit zal je terugzien op je volgende factuur.
Groet,

Airie

Reageer