.

Beantwoord

ik kan niet bellen 'wegens administratieve redenen"

  • 22 March 2013
  • 16 reacties
  • 546 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Heb vandaag mijn simkaart geinstalleerd. Kan er niets mee 'wegens administratieve redenen'.
icon

Beste antwoord door Wayne 25 March 2013, 16:57

Bekijk originele reactie

16 reacties

Same here,

Net mijn nieuwe sim binnen nadat ik mijn telefoon verloren was. Kan net als Lisa niet bellen of smsen vanwege administratieve redenen.

Gr.
Ik kan ook om administratieve redenen niet bellen, maar heb mijn simkaart al veel langer! Hoe is dit mogelijk?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Lia,

Ik heb jouw simkaart een reset op het netwerk gegeven. Zou je jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen is?

Hey JesseHeckman en Prepaidklant,

Ook jullie aansluitingen heb ik op het netwerk gereset. Zouden jullie je toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen
Bij mij is het gelukt! Ik kan bellen. Dank je wel. Gr. Lia
Reputatie 2
Badge +1
Hey Lia,

Goed om te horen dat het verholpen is! Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Uiteraard heel graag gedaan.
Ik heb hetzelfde probleem.
Zou je dit voor mij ook willen resetten?

Alvast bedankt!

Groet,

Marlou
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum mgmvanderlinden,

Ik heb jouw simkaart direct een reset op het netwerk gegeven. Zou jij jouw toestel uit en in kunnen schakelen en even kunnen laten weten of dit het probleem verholpen heeft?
Sinds eerder vandaag kan ik ook niet meer bellen / internetten en krijg dan de mededeling "uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld". Ik heb al sinds vorig jaar al een nieuwe simkaart welk ik graag wil activeren nu de oude sim on onbekende reden buiten gebruik is geraakt...
Het nummer welke op mijn nieuwe simkaart staat is: 45052229

Activeren onder Mijn Simyo > Selfservice is niet mogelijk in mijn account! (er is nl geen tabblad "Selfservice")
Kunt u aangeven waarom mijn simkaart buiten gebruik is gesteld? Graag z.s.m. reactie i.v.m. huidge onbereikbaarheid!

Groet, Wouter
Hier hetzelfde probleem.
Al aan de telefoon gezeten met jullie klantenservice en het zou dan binnen 20 minuten opgelost zijn maar dat is nog steeds niet.
Wordt er beetje moe van en ik ben pas sinds gisteren klant.
Dit beloofd niet veel goeds voor aankomend jaar.
Reputatie 3
Badge +9
Als je nummer gereset is dan zal je even het toestel uit en weer aan moeten zetten.
Dat heb ik gedaan, al meerdere malen zelfs. Het zou binnen 20 minuten geregeld zijn... Inmiddels is het alweer een uur geleden/
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Nelleke,

Je aansluiting zou volledig hersteld moeten zijn. Ik zie dat je inmiddels ook uitgaande verbindingen hebt kunnen uitvoeren. Klopt het dat je aansluiting weer werkt?

Groetjes,

Alex
Het is inmiddels gelukkig opgelost. :) 
Hallo,
Na overstappen van prepaid simyo naar Sim Only Simyo blijf ik probleem houden. Krijg steeds melding van " beperkte service ".
Vandaag  vervangende sim kaartje geplaatst en geactiveerd en pincode ingevoerd. Weer melding van  "beperkte service ".
Heb  toestel al enkele keren aan-  en uitgezet.  Geen resultaat.    
Graag oplossing.
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Enijdam,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de Klantenservice hierover. Uit je verbruiksoverzicht kan ik opmaken dat je weer gebruik kunt maken van je simkaart.

Mocht je toch nog problemen ervaren, dan verneem ik dit graag.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Nelleke,

We zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en wensen je nog veel plezier met je aansluiting.

Groetjes,

Manisha

Reageer