.

Beantwoord

Ik kan niet bellen om administratieve redenen

  • 24 August 2012
  • 7 reacties
  • 460 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
hallo,
ik heb gisteren mijn nieuwe simkaart laten activeren, als ik probeer te bellen krijg ik te horen dat mijn aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik is gesteld. Maar ik heb gewoon genoeg beltegoed en ik heb ook bereik. ik heb al geprobeert mijn telefoon uit en aan te zetten maar dat heeft niet geholpen, is er nu nog iets wat ik kan proberen?
icon

Beste antwoord door Alex 25 August 2012, 13:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi daph,

Ik heb je aansluiting zojuist hersteld op het netwerk. Als je je toestel nu uit/aan doet zou het weer moeten werken. Kun je nagaan of je weer kunt bellen?

Groetjes,

Alex
hoi Alex, 
ik kan nu weer gewoon bellen, bedankt!

groetjes, daphne
Reputatie 5
Badge +10
Hoi daph,

Goed om te horen dat het werk.

Fijn weekend.

Groetjes,

Alex
ik heb dat ook en ik heb net gebelt maar hij is nog steeds niet gedeblokeerd!
Badge +6
Beste Barthoek13,

Je simkaart is gedeblokkeerd. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten.
Na het uit/aan zetten van je toestel kan je gebruik maken je aansluiting.
bedankt! het is gelukt ik kan weer bellen en smssen
Reputatie 2
Badge +1
Hey Barthoek13,

Gelukkig werkt alles weer. Bedankt voor jouw terugkoppeling.

Reageer