.

Beantwoord

Ik kan de Esim validatiecode niet ontvangen. Wat kan ik nu doen?

  • 20 November 2021
  • 3 reacties
  • 153 Bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon. Na het overzetten en installeren werkt de eSim niet meer.

heb geprobeerd opnieuw te activeren via simyo app. Daar krijg ik alleen de knop “Overstappen naar eSim” te zien.

als ik op die knop druk dan moet ik een code invullen die ik per sms zou ontvangen. Maar ja, geen telefoon want eSim doet het niet

 

is er een manier om de eSim te activeren?

 

graag hoor ik van jullie

icon

Beste antwoord door Veerle 22 November 2021, 13:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @SteveP229 

Goed dat je contact opneemt en welkom om het forum!

Ik kan je hier gelukkig bij helpen. Bij het overzetten van de eSIM, kan je inderdaad die code niet ontvangen. Dat is omdat je vorige eSim en dus je telefoonnummer op non-actief staat. Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze chat? Aan de hand van wat persoonlijke informatie kan ik de code gewoon naar je toe mailen namelijk :)

Zou jij kunnen kijken of je de eSIM op het oude toestel goed verwijderd hebt? Als je naast de eSIM ook een fysieke kaart gebruikt, mag je deze er alvast even uithalen. Die kan voor blokkade zorgen tijdens het downloaden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Hi Veerle,

Het is gisteren overdag geregeld (via Whatsapp). Het werkt weer.

Evengoed bedankt voor je reactie.

 

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @SteveP229,

 

Wat fijn om te horen dat het gelukt is met de eSIM. Mocht je toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag :).

 

Groetjes,

 

Nihad

Reageer