.

Vraag

Ik kan de Esim validatiecode niet ontvangen. Wat kan ik nu doen?

  • 16 September 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Ik kreeg een bericht dat mijn eSIM klaar is voor gebruik, maar toen ik de Simyo-app opende, stond er dat ik mijn wachtwoord had gewijzigd (ik neem aan dat dit komt omdat de oude tijdelijke eSIM was verlopen). Dus ging ik verder met het instellen van mijn app om in te loggen met mijn nieuwe sim, en de app wil me sms-verificatiecodes sturen, maar ik heb geen mogelijkheid meer om een ​​sms te ontvangen op het nummer dat aan de eSIM is gekoppeld, omdat de eSIM dat niet is nog geïnstalleerd. Wat moet ik nu doen?

3 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@LouisParkin Wat fijn om te horen dat het al opgepakt en opgelost is! Ik wens je nog een mooi weekend :)

Het is niet langer nodig, ik heb gisteren contact opgenomen met een vertegenwoordiger op WhatsApp en het probleem is opgelost door de code naar mij te e-mailen.
Reputatie 5
Badge +2

Hi LouisParkin, 

Welkom op Simyo Forum! Ik help je graag verder met deze issue :) Ik wil je vragen om mij een privé bericht te sturen via https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=44482 met je emailadres, geboortedatum, telefoonnummer en post+huisnummer.

Reageer