.

Beantwoord

Ik heb een nieuwe simkaart, pin/puk werken niet. Wat kan ik doen?

  • 31 December 2020
  • 5 reacties
  • 388 Bekeken

hallo ,

 

ik heb een  nieuwe simkaart aangevraagd omdat de oude volgens simyo binnenkort nog minder goed zou gaan werken ivm 3g dat eruit gaat ,

blijkbaar zijn tijdens het omzetten van de gegevens en van de oude naar de nieuws simkaart eea niet goed gegaan zo lijkt het want de puk code werd wel geaccepteerd maar de pincode niet , met als gevolg dat nu de simkaart wordt geweigerd 

hoe nu verder ?

icon

Beste antwoord door Daisy 3 January 2021, 15:47

Bekijk originele reactie

5 reacties

even nog een update :   ik zou het bedrag dat de simkaart kost a 5 euro terug krijgen zodra ik de nieuwe simkaart heb geactiveerd ,

maar ook dat lijkt niet goed te gaan ...

Reputatie 7
Badge +6

Hoi r Hartemink,

 

Bij het ontvangen van de nieuwe simkaart heb je ook een nieuwe pin en puk code ontvangen, deze zijn gemaild na het activeren van de simkaart. Als het goed is zou deze inmiddels ook aangepast moeten zijn in Mijn Simyo, dus als het goed is kun je de juiste codes terugvinden. Laat je weten of het is gelukt?

 

Ik ga nog even kijken hoe met de vergoeding staat!

 

Groetjes,

Daisy

hallo ,

 

volgens mij heb ik de codes geprobeerd maar kreeg ik de fout dat de pincode niet goed was  ,

nadat ik de telefoon ook een keer uit heb gezet krijg ik de fout code : sim kaart geweigerd .

 

Goedenavond @r Hartemink .

Controleer eens of het simkaartnummer in mijn Simyo overeen komt met het nummer van de simkaart.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi R Hartemink,

 

De vergoeding van de simkaart zal deze maand verwerkt worden, mocht dat niet zo zijn laat het dan vooral even weten! 

En check inderdaad even of het simkaartnummer overeen komt, zoals Friesian adviseerde. Thanks Friesian!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer