.

Beantwoord

Ik heb een nano simkaart nodig, hoe zit dat?

  • 13 March 2020
  • 6 reacties
  • 494 Bekeken

Ik  ben al jaren een tevreden klant. Alleen heb ik nu een nieuwe telefoon gekocht, huawei p30 lite. Het probleem is nu dat mijn simkaart niet in het toestel past. Ik heb net een nieuwe simkaart besteld maar waarom moet ik €5 betalen voor iets waar ik niets aan kan doen?

icon

Beste antwoord door Daisy 14 March 2020, 12:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

De simkaart die je hebt besteld is een 3in1. Het Nano gedeelte kun je eruit drukken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Gerally,

 

Wat Ray aangeeft klopt inderdaad, je kan de simkaart uitdrukken naar het juiste formaat. Thanks Ray!

 

Groetjes,

Daisy

Ok

Thnx ray

Hallo

Goedenavond 

Ik heb vandaag een simkaart besteld 

Maar ik zou graag een nano simkaart willen ontvangen 

Groetjes fijne avond 

Reputatie 7
Badge +9

Het leveren en versturen van een simkaart naar uw adres is niet gratis voor Simyo. Ik snap best dat je niet blij word van nog meer extra kosten als je net een extra mobiel aanschaft, maar zoals ik zeg: Voor Simyo is het ook niet gratis.

waarom moet ik €5 betalen voor iets waar ik niets aan kan doen?

Die kan ik omdraaien. Waarom moet Simyo een prima werkende simkaart gratis vervangen, omdat jij een ander maat simkaart wil?

Desondanks weet ik dat Simyo soms voor hele loyale klanten met een echt oude simkaart, de simkaart gratis vervangt. Hier kan ik over Forum experts echter niet over beslissen. Een moderator waarschijnlijk zal uiterlijk maandag hier van zich laten horen.

Reputatie 7
Badge +6

He willemsen,

 

Super leuk dat je een nieuw toestel hebt!

 

De €5 die in rekening gebracht word, is voor de simkaart zelf en de administratieve kosten die het met zich mee brengt. 

 

Groetjes,

Daisy

Reageer