Hallo Simyo,
Ik krijg bericht dat mijn simkaart verouderd is en de verbinding binnenkort veel slechter gaat worden.
Ik mag voor € 5 een vervangende kaart bij jullie bestellen en krijg dan die € 5 als beltegoed wanneer ik snel, voor het eind van de maand, bestel. Dat zijn nog 9 dagen.
Dit nummer wordt inderdaad niet veel gebruikt, maar dat kan een keer veranderen.
Ik gebruik nu een ander Simyo-nummer.
Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik mijn beltegoed verhoog, er staat nog meer als genoeg op dit kaartje.
Ik vind het netjes van jullie dat jullie mij waarschuwen dat mijn verbinding binnenkort veel slechter gaat worden.
Ik vind het niet netjes van jullie dat ik gepushed wordt om mijn beltegoed te verhogen, om dit te voorkomen.
Graag een andere oplossing!
voorstel 1
Jullie maken het beltegoed van dit kaartje over naar mijn andere Simyonummer, dit nummer vervalt dan.
voorstel 2
Jullie sturen mij het nieuwe kaartje op zonder kosten voor mij.
Groet,
Beste antwoord door Bas
Hoi GerardXZ,
Welkom op ons forum!
Ik snap dat het niet ideaal is dat je je beltegoed moet opwaarderen om een vervangende simkaart te kunnen bestellen en vervolgens het aankoopbedrag van ons terug te krijgen. Maar we kunnen het ook gewoon oplossen op één van de manieren die je zelf voorstelt!
Wat is er mogelijk?
- We zetten het beltegoed over van de ene naar de andere Prepaid-aansluiting en laten de “oude” vervallen.
- We sturen je kosteloos een vervangende simkaart toe en je hoeft hier verder niks voor te doen.
- Je belt het kaartje leeg en gooit hem weg.
Het is helaas niet mogelijk om het resterende beltegoed terug te storten op je rekening, maar er blijven gelukkig genoeg opties over! Kun je ons laten weten wat je het liefst wilt? Dan gaan we dat voor je regelen!
Je mag dit aan me doorgeven in een privébericht (KLIK). Vermeld dan ook even het andere telefoonnummer als je het beltegoed wilt overhevelen, zodat ik weet om welke aansluiting het gaat.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Bas