Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Ik heb een mail gehad dat ik een vervangende simkaart moet aanvragen (omdat het 3G netwerk verdwijnt), kan dit ook makkelijker?

  • 20 november 2020
  • 31 reacties
  • 983 Bekeken

Hallo Simyo,

Ik krijg bericht dat mijn simkaart verouderd is en de verbinding binnenkort veel slechter gaat worden.
Ik mag voor € 5 een vervangende kaart bij jullie bestellen en krijg dan die € 5 als beltegoed wanneer ik snel, voor het eind van de maand, bestel. Dat zijn nog 9 dagen.

Dit nummer wordt inderdaad niet veel gebruikt, maar dat kan een keer veranderen.
Ik gebruik nu een ander Simyo-nummer.

Ik wil graag zelf bepalen wanneer ik mijn beltegoed verhoog, er staat nog meer als genoeg op dit kaartje.

Ik vind het netjes van jullie dat jullie mij waarschuwen dat mijn verbinding binnenkort veel slechter gaat worden.
Ik vind het niet netjes van jullie dat ik gepushed wordt om mijn beltegoed te verhogen, om dit te voorkomen.

Graag een andere oplossing!

voorstel 1
Jullie maken het beltegoed van dit kaartje over naar mijn andere Simyonummer, dit nummer vervalt dan.

voorstel 2
Jullie sturen mij het nieuwe kaartje op zonder kosten voor mij.

Groet,

icon

Beste antwoord door Bas 21 november 2020, 14:11

Hoi GerardXZ, 

Welkom op ons forum! 😊

Ik snap dat het niet ideaal is dat je je beltegoed moet opwaarderen om een vervangende simkaart te kunnen bestellen en vervolgens het aankoopbedrag van ons terug te krijgen. Maar we kunnen het ook gewoon oplossen op één van de manieren die je zelf voorstelt!

Wat is er mogelijk? 

  1. We zetten het beltegoed over van de ene naar de andere Prepaid-aansluiting en laten de “oude” vervallen.
  2. We sturen je kosteloos een vervangende simkaart toe en je hoeft hier verder niks voor te doen. 
  3. Je belt het kaartje leeg en gooit hem weg. 

Het is helaas niet mogelijk om het resterende beltegoed terug te storten op je rekening, maar er blijven gelukkig genoeg opties over! Kun je ons laten weten wat je het liefst wilt? Dan gaan we dat voor je regelen!

Je mag dit aan me doorgeven in een privébericht (KLIK). Vermeld dan ook even het andere telefoonnummer als je het beltegoed wilt overhevelen, zodat ik weet om welke aansluiting het gaat. 

Ik hoor het graag van je! 😃

Groetjes, 
Bas

Bekijk originele reactie

31 reacties

voorstel 3

Ik bel het kaartje leeg en gooi het weg :-)

Ook goed.

Overigens,

Een verlopen simkaart van en duitse provider heb ik netjes afgemald en kreeg per omgaande het resterende beltegoed op mijn bankrekening teruggestort! Dat kan dus ook!

(je mag tegenwoordig dus geen duits nummer meer gebruiken als je in nederland woont)

 

Reputatie 6
Badge +4

Hoi GerardXZ, 

Welkom op ons forum! 😊

Ik snap dat het niet ideaal is dat je je beltegoed moet opwaarderen om een vervangende simkaart te kunnen bestellen en vervolgens het aankoopbedrag van ons terug te krijgen. Maar we kunnen het ook gewoon oplossen op één van de manieren die je zelf voorstelt!

Wat is er mogelijk? 

  1. We zetten het beltegoed over van de ene naar de andere Prepaid-aansluiting en laten de “oude” vervallen.
  2. We sturen je kosteloos een vervangende simkaart toe en je hoeft hier verder niks voor te doen. 
  3. Je belt het kaartje leeg en gooit hem weg. 

Het is helaas niet mogelijk om het resterende beltegoed terug te storten op je rekening, maar er blijven gelukkig genoeg opties over! Kun je ons laten weten wat je het liefst wilt? Dan gaan we dat voor je regelen!

Je mag dit aan me doorgeven in een privébericht (KLIK). Vermeld dan ook even het andere telefoonnummer als je het beltegoed wilt overhevelen, zodat ik weet om welke aansluiting het gaat. 

Ik hoor het graag van je! 😃

Groetjes, 
Bas

Ik vroeg om dezelfde reden een nieuwe simkaart aan. Ook ik kreeg een mail met het dringende advies de simkaart om te ruilen voor een nieuwe versie. Ook ik zou deze gratis krijgen maar bij het bestellen moest ik wel de kaart opwaarderen omdat het beltegoed 4,87 was. Deze kaart gebruik ik WEL maar vaker om via een alarmgever mijn alarm op afstand te kunnen gebruiken. Regelmatig wordt met deze simkaart gebeld dus opwaarderen was geen probleem. Maar toen ik de kaart had besteld zag ik ineens een beltegoed van 9,87 in plaats van 14,87. Dus er was toch geld afgeschreven voor deze aanvraag. Hierop heb ik de klantenservice gebeld en daar werd me gezegd dat dat een normale gang van zaken was maar dat ik niets hoefde te doen en dat het beltegoed binnen 2 dagen zou worden teruggestort. 

We zijn inmiddels 7 dagen verder en er is nog niets teruggestort op mijn beltegoed. Buiten het feit dat ik het sowieso vreemd vind dat men eerst moet opwaarderen als je een kaart gratis krijgt is het ook niet reëel naar de klant toe om eerst geld af te schrijven. Stel dat er precies 5 euro beltegoed had gestaan. Dan was de kaart afgeschreven maar zou het saldo direct 0,00 zijn. Niet echt klantvriendelijk nietwaar?

Wanneer wordt nu mijn beltegoed weer op mijn simkaart bijgeschreven????

Reputatie 6
Badge +3

Hoi HendrikJD,

 

Welkom terug op het forum. :)

 

Goed dat je een berichtje hebt achtergelaten! Ik zal voor je checken wanneer jouw geld precies bij het beltegoed wordt geschreven, ik kom hier uiterlijk dinsdag op terug. Het is begrijpelijk hebt dat je je twijfels hebt bij deze werkwijze, maar het feit bestaat dat het technisch niet mogelijk is om voor een selecte groep de aanvraag van een simkaart gratis te maken via Mijn Simyo. Vandaar dat je eerst via de normale weg een simkaart moet aanvragen, waar je dus in eerste instantie voor betaald met je eigen beltegoed. 

 

Uiteraard zal ik jouw feedback wel meenemen! We proberen dit soort situaties altijd zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen en jouw feedback geeft ons nieuwe inzichten die we in het vervolg (indien mogelijk) goed kunnen gebruiken!

 

Groetjes,

Tessanne 

Dank je wel voor je reactie. Begrijp me goed, het is voor mij geen onoverkomelijk bedrag maar als je wordt verteld dat de simkaart gratis wordt geleverd en je dan toch 5 euro ziet afgeschreven worden verwonder je je op z'n minst. En als dan beloofd wordt dat met ongeveer 2 dagen het tegoed automatisch wordt teruggestort en je na 7 dagen nog steeds die 5 euro niet ziet bijgeschreven dan ga je je afvragen wat hier loos is.

Ik wacht rustig af in ieder geval. Prettige zondag verder.

Reputatie 6
Badge +3

Hi Hendrik,

 

Heel begrijpelijk hoor! Ik heb je vraag neergelegd bij de collega die mail heeft verstuurd/gemaakt. Hij gaf aan dat hier in stond dat het geld in de eerste week van de volgende maand wordt gestort. Dat moet de verwarring hebben veroorzaakt. Dus het geld zal ergens deze week worden bijgeschreven. :blush:

Zie de mail hieronder:

Heb je hier verder nog vragen over?

 

Groetjes,

Tessanne

Hallo,

 

Ik heb vandaag dezelfde mail ontvangen. Ik maak gebruik van een ouderwets mobieltje dus geen smartphone..en dat wil ik graag zo houden. Er zit max. 3G op dus dat gaat vervallen als ik het goed begrijp.

Heeft het voor mij nut om die nieuwe simkaart te nemen i.v.m. de veel slechter wordende verbinding..of geen nut?

 

grts, Pett

Reputatie 7

Hallo @Pett , sowieso zal het geen kwaad kunnen een recente simkaart te gaan gebruiken. Dit, omdat simkaarten aan slijtage onderhevig zijn. En aangezien Simyo de kosten van een vervangen/nieuwe simkaart op zich lijkt te nemen, zoals ik opmaak uit de post van @Tessanne, zou ik gewoon een nieuwe simkaart bestellen. Baat het niet dan schaadt het niet :wink:

Dank voor de reactie RicoK..de terugbetaling gaat altijd niet vlekkeloos las ik. Ik zal het overwegen..

De titel die ik aan dit topic gegeven had was overigens;

'Bericht gekregen dat mijn verbinding binnenkort heel slecht gaat worden!'

Het nieuwe kaartje is binnen. Bedankt!

En de rest succes met het omwisselen van het oude naar het nieuwe ...

Reputatie 6
Badge +3

Hoi Pett en GerardXZ,

 

Pett: Welkom op ons forum! Het is weldegelijk verstandig om een nieuw simkaartje aan te vragen! Grote kans dat je de telefoon dan gewoon nog kunt gebruiken als het 3G netwerk niet meer ondersteund wordt. 

 

GerardXZ: Super! Bedankt voor de terugkoppeling. :) De titel van een topic passen we altijd aan naar een vraag. Dit doen we zodat andere klanten dit topic beter kunnen vinden. Ik heb hem overigens nog een beetje aangepast, zodat de titel passender is bij dit topic. :wink:

 

Groetjes,

Tessanne 

Hallo Simyo,

 

Naar aanleiding van dezelfde mail ben ik zo onverstandig geweest de verouderde simkaart te vervangen.

Helaas blijkt mijn Siemens MC60 nog meer verouderd dan de simkaart en werkt het mobiel nu niet meer.

Wilt u s.v.p. de oude simkaart activeren om de fout te herstellen, zodat ik mijn mobiel weer kan gebruiken ?

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Rae,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt!

 

Helaas is niet mogelijk je oude simkaart weer actief te maken. Welke melding krijg je te zien/horen met de nieuwe simkaart in het toestel? Heb je deze geactiveerd en ontgrendeld met de pin/puk code?

 

Groetjes,

Daisy

Hallo Daisy,

Dank je voor je reactie, de menustructuur en bellen werkt niet meer.

De nieuwe simkaart heeft dus de oude mobiel onbruikbaar gemaakt.

Dit is eerder ook door Jabik (*1) en Leo38 (*2) op het forum gemeld.

 

(*1) https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/nieuwe-prepaid-simkaart-werk-niet-in-siemens-mc60-wat-nu-5350

(*2) https://forum.simyo.nl/bellen-sms-en-netwerk-85/ik-kan-niet-bellen-wel-gebeld-worden-op-siemens-mc-60-wat-nu-30981

Reputatie 6
Badge +4

Hoi rae, 

Wat vervelend dat je nu geen gebruik meer kunt maken van onze diensten! 😶

We zullen je helaas moeten teleurstellen. Om dit toestel nog te kunnen gebruiken zul je moeten uitwijken naar een andere provider, al is het maar de vraag of hun simkaart wel werkt in je toestel. Het alternatief is dat je een nieuw toestel aanschaft. Sorry dat we geen beter nieuws voor je hebben!

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht 😊

Groetjes, 
Bas

Hallo Bas,

 

Dank je voor de reactie, vervelend dat het door Simyo veroorzaakte probleem bij mij wordt neergelegd.

Zonder het verzoek per mail en het advies op het forum had ik mijn werkende simkaart niet vervangen.

Ik heb zelfs het beltegoed moeten ophogen voor deze niet-werkende simkaart in mijn mobiele telefoon.

 

De simkaart werd automatisch op de Simyo website geactiveerd na het intoetsen van het kaartnummer.

Ik heb dus geen waarschuwing gekregen dat de nieuwe simkaart ongeschikt is voor de Siemens MC60.

 

Wil je s.v.p. de klacht doorgeven aan de afdeling die mijn oude simkaart weer handmatig kan activeren ?

Reputatie 6
Badge +4

Hoi rae, 

Erg vervelend dit! 😶

Met jouw oude toestel kun je helaas geen gebruik meer maken van onze diensten. We gaan even kijken hoe we dit in het vervolg beter kunnen communiceren 😊

Het is niet mogelijk om je oude simkaart opnieuw te activeren. We kunnen wel je laatste opwaardering terugstorten op je rekening. Als je dit toestel wilt blijven gebruiken, dan zul je op zoek moeten gaan naar een andere provider. Het alternatief is dat je een nieuw toestel koopt. Sorry dat ik geen beter nieuws voor je heb. 

Kun je me laten weten hoe je dit wil oplossen? 

Groetjes, 
Bas

Reputatie 7
Badge +9

Gewoon omdat ik benieuwd ben, komt dit doordat de huidige simkaarten geen SIM-applicatie bevat, maar alleen een USIM-applicatie?

Reputatie 6
Badge +3

Hi Groentjuh, 

 

Dat weet ik je nu niet te vertellen, ik zal het maandag even voor je checken! :)

 

Groetjes,

Tessanne

Hallo Bas,

Dank je voor je reactie, met de nieuwe Simyo simkaart kan ik inderdaad niet meer bellen met mijn oude toestel.
Ik kan nog wel gebeld worden op het oude toestel en kan met DigiD gesproken SMS nog inloggen op websites.

Aangezien het telefoonnummer is gekoppeld aan allerlei web services, wil ik dit telefoonnummer wel behouden.
Om het telefoonnummer te behouden zal ik moeten bellen met een toestel geschikt voor de nieuwe simkaarten.

 

Is het mogelijk een goedkoop GSM toestel te leveren voor alleen bellen en SMS met de nieuwe Simyo simkaart ?

@rae Simyo levert/verkoopt geen telefoon, daar zul je zelf voor moeten zorgen. De keuze is reuze. 

 

Reputatie 7

@rae Mobiele telefoons om alleen te kunnen bellen en te sms’en worden zeldzamer, omdat ook telefoons met internet mogelijkheid steeds goedkoper worden en er minder vraag is naar ‘dumbphones’, maar deze zijn er nog steeds wel. Kijk bijvoorbeeld eens naar een Noia 105 (2019-model). Dit is een 'modern’ of recent toestel welke geschikt zou moeten zijn voor jouw doeleinden. 

Toch maar ff voor de zekerheid vermelden. Of u nu een gsm of smartphone kiest is aan u @rae maar belangrijk is dat de telefoon simlockvrij is. 3G gaat verdwijnen wellicht 2G ook.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi Rae,

 

Zoals eerder vermeld leveren/verkopen wij geen toestellen. RicoK heeft een goeie tip gegeven maar je bent natuurlijk vrij in wat welk toestel je aanschaft. 

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Mocht rae de zekerheid willen hebben om nog wat jaren verbonden te blijven, dan is er ook nog de Nokia 6300 4G. Dat toestel lijkt verkrijgbaar vanaf ~60 euro en ondersteund 2G, 3G en 4G. Eerder dat alle die netwerken allemaal uit te lucht zijn, zijn we echt weer een stuk verder.

Reageer