.

Beantwoord

Ik heb een ander formaat simkaart nodig. Waar kan ik die opvragen?

  • 15 February 2021
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Mijn vrouw krijgt mijn oude telefoon maar nu pas hier het sim kaartje niet in die is net iets te groot en ik durf het kaartje niet op maat te knippen ,want als de telefoon haar niet bevalt en ze gaat terug naar haar oude toestel dan past het kaartje daar niet meer in .

Hebben jullie hier een oplossing voor .

PS mijn vrouw zit ook bij Simyo 

Mvg 

Martin Tonkes

 

icon

Beste antwoord door Ron H 15 February 2021, 12:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Je kunt een nieuwe simkaart 3 in 1 bestellen bij simyo.

het juiste formaat eruit drukken en het raamwerkje bewaren voor als ze weer terug wilt.

Dan is het zaak dat je via het account van je vrouw via (haar) Mijn Simyo, instellingen, simkaart een vervangende simkaart besteld. Maar w8 even op de reactie van een moderator, medewerker van Simyo. Misschien dat die over zijn/haar hart strijkt en er eentje stuurt.

Controleer wel even de adresgegevens van haar mijn Simyo alvast.  En zorg voor een back-up, contacten (en WhatsApp). 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi tonkes53,

 

Leuk dat je een kijkje neemt op het Simyo forum! 

 

Volgens mij ben je helemaal goed verder geholpen door onze forum experts, mochten we je nog ergens anders bij kunnen helpen dan horen we het graag! Mocht je er niet uitkomen laat het dan vooral even weten dan stuur ik er eentje met alle liefde op, het is mij alleen niet duidelijk voor welke aansluiting dus dan kun je mij een privébericht sturen.😊

 

Thanks Friesian en Ron H voor jullie snelle reactie!

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer