.

Beantwoord

Ik heb de validatiecode voor mijn eSIM download nodig. Hoe ontvang ik deze?

  • 14 September 2021
  • 9 reacties
  • 180 Bekeken

Ik ontvang geen sms om mijn esim te activeren. Hoe kan dit opgelost worden? Kunnen jullie mij een code sturen?

icon

Beste antwoord door Daisy 14 September 2021, 17:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@Ddr-46

Geen probleem! Je mag mij even een privé bericht sturen via deze link. Ik kan je daar aan de hand van wat gegevens de validatiecode sturen :)

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Hi Simyo!

mijn telefoon is kapot en ik kan de gestuurde sms dus niet ontvangen/openen.

kunnen jullie mij de code met een privébericht of e-mail sturen?dan kan ik mijn esim op mijn andere telefoon installeren.

 

ik hoop op een vlotte reactie 🙏🏻

 

thanks!

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Mv123,

 

Wat vervelend dat jouw telefoon stuk is! Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin jouw gegevens? Ik kijk gelijk even mee. Je kunt beter geen persoonlijke gegevens (06 nummer) delen in het openbaar. Dit is voor je eigen veiligheid :)

 

De eSIM code kan ik per mail naar je toesturen. 

 

Groetjes,

 

Nihad

Goedendag,

Mijn telefoon is helaas stuk gegaan en bij het activeren van de eSim op mijn nieuwe telefoon moet ik een code invoeren die blijkbaar gesmst is naar mijn telefoonnummer. Helaas kan ik deze niet ontvangen. Kunnen jullie deze per mail naar mij sturen? Alvast bedankt!

Reputatie 5
Badge +2

@Remco Kriek 

Goed dat je contact opneemt!

Ik kan je hier gelukkig bij helpen. Bij het overzetten van de eSIM, kan je inderdaad die code niet ontvangen. Dat is omdat je vorige eSim en dus je telefoonnummer op non-actief staat. Zou je mij een privé bericht willen sturen via deze link? Aan de hand van wat persoonlijke informatie kan ik de code gewoon naar je toe mailen namelijk :)

Zou jij kunnen kijken of je de eSIM op het oude toestel goed verwijderd hebt? Als je naast de eSIM ook een fysieke kaart gebruikt, mag je deze er alvast even uithalen. Die kan voor blokkade zorgen tijdens het downloaden.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Cariennnn,

 

Goed dat je contact opneemt! Ik zie inderdaad dat de sms wel verstuurd, ik stuur je een privébericht!

 

Groetjes,

Daisy

Hi @Veerle ,

 

Zou je mij ook kunnen helpen, zelfde probleem, nieuwe telefoon, oude tel leeg gehaald dus kan geen sms meer ontvangen :( 

 

Gr 

Ik heb hetzelfde probleem, kan je mij ook helpen Daisy? 

Reputatie 7
Badge +6

Hi Marten,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat vreemd! Ik zie geen code of aanvraag voor een eSIM terug op jouw aansluiting.

Ik heb je even een privéberichtje gestuurd. 

 

Groetjes, 

Tessanne

Reageer