.

Beantwoord

Ik ben mijn simkaart kwijt. Wat nu?

  • 18 November 2017
  • 2 reacties
  • 437 Bekeken

Hallo,

Ik ben mijn simkaart kwijt. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen, hoe werkt dit? Kan ik dan ook nummer behoud houden of mijn gegeven die op de andere kaart stonden behouden?

Ik hoop snel van jullie te horen.

Met vriendelijke groet,

Rozemarie Krabbenborg
icon

Beste antwoord door PaulH 18 November 2017, 21:08

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Rozemarie,

Wat vervelend dat je je simkaart kwijt bent. Een nieuwe is te bestellen door te gaan naar:
Mijn Simyo > Instellingen > simkaart > vervangende simkaart aanvragen en activeren beneden aan de pagina.
Ik raad u wel aan om even voordat je dit doet de sim te blokkeren voor de zekerheid.
Dit doe je door Mijn Simyo > Instellingen > simkaart > Simkaart blokkeren en deblokkeren.
Je nummer blijft behouden maar de gegevens die op de kaart stonden gaan wel weg.

Dit kost echter wel 5 euro. Hiermee krijgt u een 3-in-1 simkaart.

Groet Paul.

P.S. U zet uw volledige naam in uw post als u dat niet openbaar wilt hebben kan een moderator die weghalen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rozemarie96,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat jij je simkaart kwijt bent. Dat is niet fijn!

Ik zie dat PaulH je inmiddels goed op weg heeft geholpen. Het klopt dat je een vervangende simkaart kunt aanvragen met behoud van je nummer. De gegevens op je simkaart (zoals contactpersonen) ben je alleen wel kwijt.

Volgens onze gegevens heb je het advies van Paul inmiddels opgevolgd. Je huidige simkaart is als gestolen opgegeven. Aangezien je nog geen vervangende simkaart hebt besteld, heb ik 'm gratis voor je aangevraagd. Je ontvangt 'm binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn.

Na ontvangst van de simkaart kun je 'm activeren via Mijn Simyo. Het is nog wel van belang dat je ons belt vanaf de simkaart via 1200. Wij zorgen er dan voor dat de blokkade die je erop hebt gezet eraf wordt gehaald. Goed?

@ PaulH, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer