.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn contactpersonen over van de ene naar de andere simkaart?

  • 21 November 2020
  • 6 reacties
  • 305 Bekeken

Ik kreeg vorige week een e-mail waarin stond dat mijn simkaart aan vervanging toe was. Ik heb toen een nieuwe simkaart aangevraagd en binnengekregen. het leek mij handig om voordat ik de nieuwe simkaart activeer zeker te zijn dat ik hierdoor geen gegevens zou verliezen en als dat wel zou gebeuren hoe ik mijn gegevens het beste over kan zetten naar de nieuwe simkaart.

icon

Beste antwoord door Anonymous 21 November 2020, 16:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Top. Ik wist niet zeker of het dan ook zou werken als het alleen van de ene simkaart naar de andere is, maar dat weet ik nu wel. Bedankt voor je hulp en jij ook een fijn weekend.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi TheGodUncle, 

Welkom op ons forum!

Zo te zien heeft Friesian je al goed geholpen 😊 thanks Friesian!

Fijn weekend nog even allemaal 😃

Groetjes, 
Bas

Anyplace, anywhere, anytime. 

(Met dank aan Nena en Kim Wilde. :relaxed::nerd: ​​​​​​) 

Heel verstandig dat je dit vraagt @TheGodUncle . Op een simkaart kun je je contacten plaatsen. Maar wat voor telefoon heb je?

Je kunt het beste een een back-up maken. 

Ik heb een Samsung Galaxy S5 Neo. Het gaat hier niet om het overzetten naar een nieuw mobieltje, maar van mijn oude simkaart naar mijn nieuwe simkaart.

Juist, en als je via instellingen, accounts, Google account je contacten synchroniseert staan ze in de cloud.

https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-voeg-ik-contactpersonen-toe-en-hoe-beheer-ik-mijn-contactpersonen-op-mijn-smartphone/

 

**

Een back-up van je contacten maken met Android

  • Open het instellingenmenu van je telefoon.
  • Druk op ‘Accounts’.
  • Druk op je Google-account.
  • Druk op ‘Accountsynchronisatie’.
  • Schuif de slider naast ‘Contacten’ naar rechts.
  • Druk rechtsboven op de drie puntjes en daarna op ‘Nu synchroniseren’.

Fijn weekend gewenst! 

Reageer