.

Beantwoord

hoe vraag ik een micro sim kaart aan

  • 8 October 2012
  • 12 reacties
  • 908 Bekeken

Badge
hallo,

Ik zou graag een micro simkaart willen aan vragen ik weet dat hier kosten aan verbonden zijn.
Zou u mij die kunnen bestellen.

mv groet karin karsten
icon

Beste antwoord door Alex 10 October 2012, 17:07

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi koentje,

Ik heb een micro simkaart voor je aangemaakt. Je ontvangt deze binnen 2 werkdagen.

Groetjes,

Alex
ik wil ook een micro simkaart, deze is toch voor een iphne 4, maar ik kreeg te horen van simyo dat ik een nanokaart moest aanschaffen, heb dit gedaan voor 5 euro maar deze poast niet. kan simyo hier iets mee
Graag zou ik binnenkort ook een micro sim willen aanvragen.
Maar is het zo dat als de sim word verstuurd vanaf Simyo dat
de aanvrager dan niet bereikbaar is?
Tevens zou ik graag willen weten of het dan een sim betreft met de adapter erbij ter grootte van de oude sim?

Mvg
Reputatie 5
Badge +10
ik wil ook een micro simkaart, deze is toch voor een iphne 4, maar ik kreeg te horen van simyo dat ik een nanokaart moest aanschaffen, heb dit gedaan voor 5 euro maar deze poast niet. kan simyo hier iets mee

Hoi immie,

Voor een Iphone 4 heb je een micro simkaart nodig. Op dit moment is alleen voor de Iphone 5 een nano simkaart nodig. Ik heb daarom een micro simkaart voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen 2 werkdagen.

Graag zou ik binnenkort ook een micro sim willen aanvragen.
Maar is het zo dat als de sim word verstuurd vanaf Simyo dat
de aanvrager dan niet bereikbaar is?
Tevens zou ik graag willen weten of het dan een sim betreft met de adapter erbij ter grootte van de oude sim?

Mvg


Hoi Robberto,

Als je een Simyo abonnement hebt en je vraagt een vervangende simkaart aan, zal je een combisimkaart ontvangen. Deze simkaart heeft niet een sim adapter zoals je die in sommige telefoonwinkels kunt krijgen. Je zou het wel kunnen proberen, maar het micro simkaartje kan door het uitdrukken wat losjes komen te zitten.

Als je een vervangende simkaart besteld, vervalt je originele simkaart direct. Een ongekoppelde micro simkaart (geen combisim) kun je telefonisch, per mail of via het forum aanvragen.

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

als ik op de link (oranje combisimkaart) klik, zie ik dat het toch om een microsim gaat met adapter naar gewone sim?

Hetgeen wat ik eigenlijk zou willen, is dat als ik de mobiel heb waar de microsim in moet, ik deze er dan gelijk ik kan zetten,
dus dat ik de sim al thuis heb. Hoe of wat raad je me dan aan?

Groet Robberto
Badge +6
Beste Alex,

als ik op de link (oranje combisimkaart) klik, zie ik dat het toch om een microsim gaat met adapter naar gewone sim?

Hetgeen wat ik eigenlijk zou willen, is dat als ik de mobiel heb waar de microsim in moet, ik deze er dan gelijk ik kan zetten,
dus dat ik de sim al thuis heb. Hoe of wat raad je me dan aan?

Groet Robberto


Beste Robberto,

De combi simkaart die Simyo levert heeft zo als moderator Alex in zijn vorige post heeft gezegd niet een sim adapter om de micro simkaart vergroten naar een gewone simkaart. Wanneer je de combi sim hebt ontvangen dien je de micro simkaart er uit te drukken.
Hoi Natascha,

Ok, dus het is dan een simkaart ter grootte van een bankpas, waar men de microsim kan uitdrukken?
En dan is er geen adapter bij naar gewone sim?
Volgens mij loopt het 'gesprek' een beetje lang elkaar heen.
In dit geval snap ik de benaming 'combisimkaart' niet helemaal.....

Grt
Badge +2
Beste Robberto,

Soms zegt een foto meer dan duizend woorden. Klik hier voor een afbeelding van de combisimkaart. Als je verder nog vragen hebt kan je die altijd stellen.

Groetjes,

Arie
Beste Arie,

dat is inderdaad zo.
En dat is dezelfde afbeelding als hierboven 'combisimkaart' in het oranje.
En inderdaad ter grootte van een bankpas waar men zowel de gewone sim kan uitdrukken,
maar ook de microsim.
Het liefst zou ik jullie bellen maar daar kom je nooit doorheen helaas.

Maar hoe zit het nu met het aanvragen qua bereikbaar zijn?

Mvg Robberto
ik wil ook een micro simkaart, deze is toch voor een iphne 4, maar ik kreeg te horen van simyo dat ik een nanokaart moest aanschaffen, heb dit gedaan voor 5 euro maar deze poast niet. kan simyo hier iets mee

Kreeg hetzelfde advies van Simyo. Jammer dat de afdeling telefonische ondersteuning niet op deze eenvoudige taak is berekend.
 Hoi ik heb net een Simyo prepaid besteld. Wordt er gelijk een sim gestuurd die ik microsim kan maken door hem eruit te drukken of moet ik apart weer een micro sim bestellen?
Ik heb een iphone4 en heb een microsim nodig.
Gr,
BAC
Reputatie 5
Badge +10
Beste Arie,

dat is inderdaad zo.
En dat is dezelfde afbeelding als hierboven 'combisimkaart' in het oranje.
En inderdaad ter grootte van een bankpas waar men zowel de gewone sim kan uitdrukken,
maar ook de microsim.
Het liefst zou ik jullie bellen maar daar kom je nooit doorheen helaas.

Maar hoe zit het nu met het aanvragen qua bereikbaar zijn?

Mvg Robberto


Hoi Robberto,

Je kunt de micro form er uit drukken. Dan houd je ook nog het normale formaat over. Je kan dus het normale formaat met het gat erin bewaren. Daar zou je natuurlijk ook de micro sim in kunnen stoppen als je een toestel wilt gebruiken waar een normaal formaat sim voor nodig is. Je moet er alleen rekening mee houden dat het geen officiële sim adapter is en dat het dus wat kan schuiven. Volgens mij is dit bij een sim adapter niet het geval.
Kreeg hetzelfde advies van Simyo. Jammer dat de afdeling telefonische ondersteuning niet op deze eenvoudige taak is berekend.

Welkom op het forum Oli4,

Dat zou natuurlijk niet de bedoeling moeten zijn. Aan de aantekeningen bij je aansluiting te zien, zie ik dat dit inmiddels is gecorrigeerd. Je ontvangt nu een micro simkaart gratis.

 Hoi ik heb net een Simyo prepaid besteld. Wordt er gelijk een sim gestuurd die ik microsim kan maken door hem eruit te drukken of moet ik apart weer een micro sim bestellen?
Ik heb een iphone4 en heb een microsim nodig.
Gr,
BAC


Welkom op het forum bustacap,

Nee, wanneer je een prepaid aansluiting besteld, ontvang je een normale simkaart. In dit topic staat uitgelegd wat je als prepaid klant moet doen om aan een micro simkaart te komen.

Groetjes,

Alex

Reageer