.

Beantwoord

Hoe moet ik een nano simkaart bestellen voor mijn nieuwe telefoon?

  • 2 June 2017
  • 6 reacties
  • 210 Bekeken

Weet iemang hoe je een sim nano besteld,heb nl. een niewe phone waarin alleen sim nano pst.
icon

Beste antwoord door PaulH 2 June 2017, 22:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Maupi,

er zijn 2 opties.
Jouw optie waar je naar vraagt is een nieuwe simkaart door middel van: Mijn Simyo>instellingen>simkaart>onderaan nieuwe simkaart aanvragen.
of ga naar https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen.
kosten: 5 euro.

Als je het durft en je hbt al een simkaart kun je hem zelf bijsnijden tot nano.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +7
Wellciht heb je al, zonder het te beseffen een 3 in 1 kaart. Zelf knippen oid zou ik afraden. Teveel kans op storingen, natuurlijk net op een moment dat het niet uitkomt.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi maupi,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! In het bericht van PaulH zie je precies hoe je een vervangende simkaart kan bestellen. Heb je hier nog vragen over?

@PaulH en wimj12 bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Beste symio. .
Ik krijg geen enkele reactie van jullie op mijn nano kaart troubles..Mijn problemen duidelijk gemaakt. En totaal geen reactie. Dus ben ik gedwongen thuis te blijven. Kom nou symio, stuur mij die nanokaart
Ik betaal wel zonder commentaar, dit duurt TE LANG !!
Reputatie 7
Badge +9
Beste symio. .
Ik krijg geen enkele reactie van jullie op mijn nano kaart troubles..Mijn problemen duidelijk gemaakt. En totaal geen reactie. Dus ben ik gedwongen thuis te blijven. Kom nou symio, stuur mij die nanokaart
Ik betaal wel zonder commentaar, dit duurt TE LANG !!

Ik zie dat je op deze plek al een topic hebt geopend. Het lijkt mij handig als daar het probleem verder behandeld wordt, dan staat alles bij elkaar.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Henkmini,

Zoals Groentjuh al aangeeft kun je het beste op één plek je vraag stellen. Zo houden we het forum netjes en overzichtelijk.

Inmiddels heb ik hier een antwoord geplaatst op jouw vraag. ;)

Bedankt voor het meedenken Groentjuh ;)

Groetjes,
Thomas

Reageer