.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn simkaart nummer vinden?

  • 24 September 2012
  • 16 reacties
  • 1208 Bekeken

Badge
Beste,

Ik heb onlangs de iphone 4s besteld en dus de simkaart verknipt naar zo'n kleinere variant.
nu kan ik het simkaart nummer niet meer zien, is hiervoor een oplossing?

vr gr mart
icon

Beste antwoord door Alex 26 September 2012, 13:30

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Martholland,

Ja hoor. Kijk maar even in je inbox. Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Alex,
Ik heb dezelfde vraag...
Groet,
Jeroen 
Badge +2
Beste JeroenT,

Ook jij hebt een privéberichtje ontvangen met je simkaartnummer. Check je inbox.

Groetjesm

Arie
Ik wil overstappen, maar krijg van Vodafone de melding dat het simkaartnummer dat ik heb opgegeven niet klopt. Dit terwijl ik het toch echt overgetikt heb van de simkaart. Zouden jullie me mijn simkaartnummer kunnen mailen (of via een privébericht)?
Badge
Beste ontvanger,

Voor het nummerbehoud wordt gevraagd om het Simkaartnummer, te lezen op de Simkaart van Simyo (in dit geval).
Ik neem dat nummer over, maar wordt niet herkend.

Wat kan ik doen?

Met vriendelijk groet,
Casper
Badge
Ik heb Natasha een privé bericht gestuurd omdat mijn Simkaartnummer niet wordt herkend.

Is er een bepaald format waar deze aan moet voldoen?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Casper,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Hoi Casper,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Zou je ook nog even naar mijn berichtje van gisteren kunnen kijken? Bedankt.

Met vriendelijke groet,

Joram Peeters
Badge +6
Hoi Joramp,

Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode, geboortedatum, e-mail adres en rekeningnummer.
Wanneer ik dit heb ontvangen zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.
Hoi Joramp,

Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode, geboortedatum, e-mail adres en rekeningnummer.
Wanneer ik dit heb ontvangen zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.


Beste Natascha,

Ik heb het al geregeld. Bedankt.

Joram
Badge +6
Hoi Joramp,

Fijn te horen dat het geregeld is. Fijne dag.
Kan naar mij ook de simkaart nummer gestuurd worden.
Mijn simkaart nr bestaat uit 7 nrs maar moeten er 8 zijn.
Badge +6
Kan naar mij ook de simkaart nummer gestuurd worden.
Mijn simkaart nr bestaat uit 7 nrs maar moeten er 8 zijn.


Hoi Evelien,

Kan je mij een privé bericht sturen met als controle je huisnummer, postcode, geboortedatum, e-mail adres en rekeningnummer.
Wanneer ik dit heb ontvangen zal ik je simkaartnummer voor je opzoeken.
Bij het aanvragen van een nieuwe simyo abo wordt het simkaart nummer gevraagd van de huidige provider..Hi..als ik deze invoer, vanaf de simkaart gelezen, krijg ik telkens de melding dat het nummer moet invoeren en komt hierbij geen vinkje te staan zodat ik niet verder kan in de aanvraag..kan iemand mij vertellen wat ik hieraan niet goed doe??
Bij het aanvragen van een nieuwe simyo abo wordt het simkaart nummer gevraagd van de huidige provider..Hi..als ik deze invoer, vanaf de simkaart gelezen, krijg ik telkens de melding dat het nummer moet invoeren en komt hierbij geen vinkje te staan zodat ik niet verder kan in de aanvraag..kan iemand mij vertellen wat ik hieraan niet goed doe??

Ben er al uit!!! verdere reacties gelezen en 8 nummers ingevoerd..ipv alle nummers..
Badge +8
Bij het aanvragen van een nieuwe simyo abo wordt het simkaart nummer gevraagd van de huidige provider..Hi..als ik deze invoer, vanaf de simkaart gelezen, krijg ik telkens de melding dat het nummer moet invoeren en komt hierbij geen vinkje te staan zodat ik niet verder kan in de aanvraag..kan iemand mij vertellen wat ik hieraan niet goed doe??

Ben er al uit!!! verdere reacties gelezen en 8 nummers ingevoerd..ipv alle nummers..

Hoi art2all,

Handig hè, zo'n forum?
Je hoeft het niet meer te vragen, want het staat er gewoon al 🙂 Fijn dat je eruit bent gekomen.

Groetjes,
Charlene

Reageer