.

Vraag

Hoe kan ik mijn simkaart activeren

  • 5 February 2012
  • 11 reacties
  • 1389 Bekeken

Badge
kan mijn simkaartje niet activeren.
Er wordt steeds aangegeven 06 nr 10 cijfers invoeren terwijl ik gewoon het echt goed doe. (kan tenslotte tot 10 tellen
Wat zou het probleem zijn. Wat doe ik fout

11 reacties

Badge +5
Hi mja3103,

Welkom op het forum.
Om je beter van dienst te kunnen zijn verneem ik graag welke melding je krijgt en wat je mobiele nummer is.
Heb je ook al een nieuw wachtwoord aangevraagd?

Groet,
Bibi
Ik heb hetzelfde probleem, krijg de melding: Het inloggen is mislukt!Je telefoonnummer of wachtwoord is onjuist.
Badge +2
Hi pam,

Dit heeft te maken met de overstap van prepaid naar een abonnement. Wij gaan dit bij deze voor je aanpassen. Wij verzoeken je dit in de loop van de dag te proberen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Hi pam,

Dit heeft te maken met de overstap van prepaid naar een abonnement. Wij gaan dit bij deze voor je aanpassen. Wij verzoeken je dit in de loop van de dag te proberen. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie



Dank je wel voor de snelle reactie. Inderdaad zou mijn nummer vandaag omgezet worden. Maar in de mail gaven jullie aan dat het belangrijk was dat ik de tijdelijke sim-kaart activeerde voor vandaag.

"Let op! Het is belangrijk dat je de Simyo simkaart voor morgen activeert (abonnement). Als je de simkaart activeert nadat je nummer is overgezet, kan er een probleem ontstaan waardoor je tijdelijk niet bereikbaar bent."

Is het niet erg dan dat dit niet is gelukt? En kan ik mijn oude sim-kaart beter uit de telefoon halen of maakt dat niet uit?
Badge +2
Hi pam,

Ik heb je een privéberichtje gestuurd.

Groetjes,

Arie
Badge
ik zit met het zelfde probleem dat ik mijn simkaart niet kan activeren , maar ik ben niet overgestapt had eerst prepaid.

kan iemand mij helpen??



gr marco
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Marco,

Volgens onze gegevens is de simkaart reeds geactiveerd en heb je er al gebruik van kunnen maken. Is je vraag hiermee beantwoordt?

Groetjes,

Alex
ik heb een nieuwe microsim ontvangen maar de pincode en pukcode die op site staan werken niet. en nu is mijn sim geblokkeerd
ik kan hem nog niet gebruiken
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum hamid,

Je had een ongekoppelde micro simkaart besteld. Zonder deze door de klantenservice te koppelen, blijven de oude simkaartgegevens op je persoonlijke pagina zichtbaar. Zodra je de simkaart hebt laten koppelen/activeren kan je de nieuwe pin en pukcode terug vinden op je persoonlijke pagina. Volgens onze gegevens heb je inmiddels contact met de klantenservice om de simkaart te activeren. We zien dat je na dit gesprek inmiddels ook gebruik hebt kunnen maken van de simkaart. Is hiermee je vraag beantwoord?

Groetjes,

Alex
Ik kan mijn simkaart niet registreren simpel, omdat daar waar ik de cijfers moet invullen geen cursor krijg, zodat ik wat kan invullen. Morgen gaat mijn prepaid over in een abbonement, maar ik heb begrepen dat je simkaart dan geregistreerd moet zijn om eventuele problemen te voorkomen.
Reputatie 2
Badge +4
Beste Eggie72,

Welkom op het Simyo forum!
Allereerst onze excuses voor het ongemak. Om je beter van dienst te kunnen zijn vernemen we graag het simkaartnummer van de Simyo simkaart, deze vind je op de achterzijde. Je kunt het simkaartnummer in een prive bericht sturen.

Groetjes,

Manisha

Reageer