.

Beantwoord

Hoe kan ik het beste mijn nano simkaartje uitdrukken?

  • 15 March 2021
  • 6 reacties
  • 373 Bekeken

Hallo allemaal, 

Ik ben gisteren van tele2 overgezet naar simyo. Nu wilde ik de nano simkaartje uitdrukken en in mijn telefoon plaatsen. Ik heb geprobeerd om het kaartje voorzichtig uit te drukken. Maar dat ging dus niet want hij is stuk gegaan. Ik heb inmiddels een nieuwe besteld bij simyo. Hoe kan je zoiets goed uitdrukken? Voor zo'n klein simkaartje zit het wel erg goed vast. 

Bedankt alvast voor de antwoorden 

icon

Beste antwoord door RicoK 15 March 2021, 14:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7

@hendrie1963 Ik begrijp wat je bedoelt. Het is inderdaad wel een gepriegel.

Wat helpt is sowieso er even rustig voor te gaan zitten, want haastige spoed is zelden zoet en dan, althans zo doe ik het, met de nagels langs de randjes het kaartje er uit drukken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Hendrie1963,

 

Welkom op het simyo forum! 

 

Wat jammer dat je simkaart gelijk al stuk is gegaan, dit is niet iets wat we vaak horen. Ik sluit me aan bij het antwoord van RicoK.

 

Laat je weten of het is gelukt? 

 

Groetjes,

Daisy

Hallo allemaal, 

Ik heb de nieuwe kaart ontvangen en het is gelukt en alles doet het. Maar het viel me wel op dat deze nieuwe kaart niet zo vast zat als de andere kaart.  Bedankt allemaal. 

Groetjes Hendrie 

Reputatie 7

@hendrie1963 Wat ik me nu bedenk, had jij wel een 3-in-1 simkaart? Tot voor een paar jaar geleden toen de 3-in-1 kaarten werden geïntroduceerd, nadat de eerste telefoons voor een nano simkaart uitkwamen, had Simyo de 2-in-1 kaarten. Dus een reguliere kaart, waaruit alleen micro simkaart kon worden gedrukt. Jij had toch niet geprobeerd uit een 2-in-1 kaart een nano sim te drukken? :thinking:

Edit: nee, ik lees je bericht nog eens en ik zie dat je, omdat je recent van Tele2 bent overgestapt, wel een 3-in-1 kaart had ;)

Dat was wel 3 in 1

Reputatie 7
Badge +6

Hi Hendrie,

 

Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het is gelukt! :)

 

Bedankt RicoK!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer