.

Beantwoord

Hoe een compleet nieuwe simkaart en nieuwe nummer op zelfde abonoment

  • 21 August 2013
  • 3 reacties
  • 372 Bekeken

Badge
Alex ik wou graag een nieuwe simkaart en nieuwe nummer op de zelfde abonoment en op de zelfde naam, hoe kan ik dit het beste doen?

(Dus specifiek alleen de simkaart en een nieuwe nummer, de rest moet wel het zelfde blijven zoals het altijd is geweest)
icon

Beste antwoord door Natascha 23 August 2013, 11:37

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Alex ik wou graag een nieuwe simkaart en nieuwe nummer op de zelfde abonoment en op de zelfde naam, hoe kan ik dit het beste doen?

(Dus specifiek alleen de simkaart en een nieuwe nummer, de rest moet wel het zelfde blijven zoals het altijd is geweest)


Hoi Koffieboon,

Begrijp ik uit je vraag dat je een nieuw abonnement wilt bestellen of wil je huidige telefoonnummer laten veranderen?
Wanneer je een nieuw abonnement wilt bestellen dan dien je dit te doen via onze website. Mocht je van telefoonnummer willen veranderen dan kost een nieuw telefoonnummer €5,- en dat kan je het beste telefonisch aanvragen. Je kan bellen naar 1200 vanaf je telefoon of naar 0900-8090 (€ 0,35 per gesprek). Simyo is tot half 6 vandaag telefonisch bereikbaar.

@ RicoK bedankt voor het meedenken.
Badge
   Jaah ik wacht wel op antwoord want als het goed is heb ik het de vorige keer anders begrepen bedankt idegeval voor je reactie
Reputatie 7
Simyo biedt de mogelijkheid om, uit mijn hoofd, maximaal 5 aansluitingen op een adres te krijgen. Je krijgt dan dus een nieuwe simkaart en nieuw nummer naast je andere aansluiting op het zelfde adres.

Je kunt of even wachten tot een moderator je vraag oppikt of even (gratis) bellen met de Klantenservice op nummer 1200.

Reageer