.

Vraag

Hoe activeer ik mijn eSim op mijn Iphone?

  • 26 October 2021
  • 1 reactie
  • 432 Bekeken

Badge

Ik moet bij mobiel netwerk bij instellingen op oude abonnement tikken, waar dan moet staan Geen simkaart.

dat oude abonnement kan ik dus nergens lezen dus wat moet ik doen om de eSim te activeren??


1 reactie

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Dipledocus,

Dankjewel voor je berichtje en welkom op het Simyo Forum!

Je hebt dus volgens mij je eSIM van je toestel verwijderd en deze moet opnieuw gedownload worden?  Dit doe je op de Simyo app via instellingen > simkaart > overstappen op eSIM. Hierna zal je een validatiecode moeten invoeren die je op dit moment niet kunt ontvangen. Gelukkig kunnen wij je daar verder mee helpen! Zou je ons even een privé bericht willen sturen via deze chat? We kunnen de code namelijk naar je mailen, maar daarvoor moet ik wel eerst om wat persoonlijke gegevens vragen.

Je kunt wel alvast even wat dingen voorbereiden. Kijk even tussen de abonnementen in de instellingen van je toestel om te zien of de eSIM daar echt helemaal verdwenen is. Dit doe je op de Iphone via instellingen > mobiel netwerk > mobiele abonnementen. Als de eSIM er nog wel tussen staat, dan verwijder je deze voordat we de nieuwe gaan downloaden. Als je naast de eSIM ook een fysieke kaart in je toestel gebruikt, dan mag je deze er ook alvast even uithalen. Dit kan namelijk in sommige gevallen voor blokkade zorgen tijdens het installatieproces. 

Ik hoor graag van je!

Groetjes,

Veerle

Reageer