.

Beantwoord

Geen verbinding met Simyo


Badge
hallo sinds zaterdag heb ik geen verbinding met internet en ik kan niet bellen of gebeld worden
mijn telefoonnummer is , ook zijn mijn intellingen van mijn server (kpn)niet meer geldig
ik heb een htc hd 2 met android dus geen standaard windows phone en ook na reboot krijg ik geen verbinding
m vr.gr. petra
icon

Beste antwoord door Alex 18 December 2012, 11:12

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +6
Beste Maydaypetra,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting nagekeken in het systeem. Je simkaart is niet geblokkeerd op het werk.
Ik raad je aan om je simkaart in een ander simlock vrij toestel te plaatsen en te kijken of je dezelfde problemen ervaart. Mocht je simkaart niet het andere toestel werken dan dien je een vervangende simkaart te bestellen. Mocht de simkaart wel werken in het andere toestel dan dien je het in toestel te zoeken.
Ik werk op een plaats waar ik niet niet constant verbinding heb met mijn simyo netwerk. Ik ben vaak niet bereikbaar om gebeld of ge-smst te worden. Internetten doe ik alleen via de WIFI. Nu is dit allemaal geen probleem, want als ik wil bellen, of sms-en loop ik naar een plek in het gebouw waar ik bereik heb. Met mijn vorige toestel (1e model van NOKIA) kreeg ik mijn ontvangen SMS-jes van die dag netjes bij het naar huisgaan (buiten) achter elkaar binnen.
Nu, met mijn android toestel (samsung pocket) krijg ik mijn sms-jes soms pas dagen later binnen!!. Versturen gaat wel goed, deze komen wel meteen bij de ontvanger binnen. Ik hoef jullie natuurlijk niet vertellen dat dit een zeer onwenselijke situatie is, daar ik graag bereikbaar wil zijn.
Ligt dit aan mijn instellingen van mijn toestel, of aan mijn Simyo netwerk?

Voor de volledigheid, heb ik prepaid van simyo. En gebruik geen internet (alleen via WIFI)

alvast bedankt voor het antwoord.

Gr. Gert
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum fasfool,

Ervaar je dit probleem op die plaats? Zo ja, kan je de postcode van die plaats doorgeven? Dan kunnen we een postcodecheck doen.

Groetjes,

Alex
Ik heb ook geen internet verbinding???
Daar betaal ik wel voor!
Vreemd.
Groetjes Ingrid
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb ook geen internet verbinding???
Daar betaal ik wel voor!
Vreemd.
Groetjes Ingrid


Kijk eens bij "gegevens en instellingen" op mijn
Simyo of je  internet wel hebt aan staan.
Ik heb ook geen internet verbinding??? Daar betaal ik wel voor! Vreemd. Groetjes Ingrid
Kijk eens bij "gegevens en instellingen" op mijn Simyo of je internet wel hebt aan staan.

Had /heb ik allang gedaan ...maar nog geen signaal?
Heb al van alles geprobeerd.
Mijn postcode is 8607 em
Sneek.
Misschien kan de moderator eens kijken hoe dat komt?
Groetjes.
Reputatie 7
Badge +9

Heb al van alles geprobeerd.
Sneek.


Zoals wat allemaal?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ingrid joosjen,

Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' een aantal keer uit/aan hebt gezet. De optie staat nu aan. Ik wil je vragen om het toestel uit/aan te zetten. Zou je ook kunnen aangeven wat voor toestel je hebt? En kun je zoals, de leon zegt, iets specifieker aangeven wat je hebt geprobeerd?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum fasfool, Ervaar je dit probleem op die plaats? Zo ja, kan je de postcode van die plaats doorgeven? Dan kunnen we een postcodecheck doen. Groetjes, Alex

Beste Alex,

De enige plek waar ik geen verbinding heb is op mijn werkplek. Ik heb een inpandig kantoor plek, waar moeilijk of zelfs geen verbinding gemaakt kan worden met een telefoonnetwerk. Dit geldt niet alleen voor het Simyo netwerk, maar eigenlijk voor alle netwerken. Al mijn collega's klagen over dat ze geen verbinding hebben, en daardoor overdag niet bereikbaar zijn op hun mobieltje.
Ik zit in postcode gebied 5623.

Ik hoop dat je me kunt helpen.

Gr. Gert
Reputatie 5
Badge +10
Hoi fastfool,

Om een postcode check te doen heb ik de volledige postcode nodig. Kan je deze doorgeven?

Groetjes,

Alex
Hoi fastfool, Om een postcode check te doen heb ik de volledige postcode nodig. Kan je deze doorgeven? Groetjes, Alex

Beste Alex,

het postcode gebied waarin ik werk is 5623 EJ.

gr. Gert
Reputatie 5
Badge +10
Hoi fastfool,

Ik heb contact gehad met de technische dienst. Helaas is het inderdaad een gebied waar de dekking niet goed kan zijn. Helaas kunnen we daar op korte termijn weinig aan doen.

Groetjes,

Alex

Reageer