.

Vraag

Geen verbinding & esim uit telefoon gehaald. Hoe kan ik de eSIM weer opnieuw installeren?

  • 15 September 2022
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

Hallo Simyo, 

 

Ik had steeds geen verbinding. En toen heb ik mijn e-sim uit mijn telefoon gehaald, ik kan dus ook geen sms meer ontvangen. kunt u mij aub helpen, want via whatsapp krijg ik ook niemand te pakken. 

Ik kan mijn nummer niet meer gebruiken. 

alvast bedankt! 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Mary999,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat je geen verbinding krijgt met je eSIM! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag per e-mail naar je op 😊!

Groetjes,
Amy

Goedendag,

 

Ik heb vandaag een e-sim gekocht en dmv de app geïnstalleerd op mijn telefoon.

Hier heb ik al een e-sim op en die werd (dacht ik) overschreven. Ik heb toen de Simyo e-sim weer verwijderd. Pas later las ik dat het mogelijk is dit uit te schakelen. Nu wil ik de e-sim op een ander toestel instellen echter krijg ik die mogelijkheid niet vanuit de app. Er staat namelijk dat de e-sim actief is. Ik zou graag mijn e-sim op een ander toestel willen installeren

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Carlo Asanti,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je contact opneemt! Als ik het goed begrijp heb je de eSIM van Simyo al verwijderd en wil je deze nu op een andere telefoon installeren. Op welk type toestel wil je nu de eSIM installeren? Heb je dit toestel in het buitenland gekocht? Het kan hierdoor namelijk komen dat je niet de optie ziet om over te stappen naar eSIM.

Zou je een screenshot kunnen delen van wat je te zien krijgt als je via de Mijn Simyo app gaat naar Instellingen > Simkaart (gelieve geen persoonlijke gegevens of verdere gegevens van de simkaart zichtbaar op de screenshot)? 

Ook mag je mij een privébericht sturen met jouw volledige naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en e-mailadres. Dan kijk ik even mee 😊.

Groetjes,
Amy

Goedemorgen Amy
Hierbij een screenshot

 

Reageer