.

Beantwoord

Geen service meer na activeren esim

  • 23 January 2022
  • 13 reacties
  • 1005 Bekeken

Ik heb vandaag mijn esim geactiveerd op de iphone 13, dit is volgens de site mogelijk.

Echter heb ik geen service meer, ik kan niet meer bellen.

ik heb mn geeonr simkaartje eruit gehaalt maar noppes, hem er weer in gedaan en nog steeds noppes.

ik wil overstappen oa omdat de apple watch 7 4g heeft ..

maar nu kan ik helemaal niets meer

 

kan iemand helpen?

icon

Beste antwoord door Veerle 24 January 2022, 13:06

Bekijk originele reactie

13 reacties

Hoi @Roadrunner12 

Kijk eens in de Simyo app bij instellingen - simkaart of je esim actief is? Dat moet er dan zoals op het plaatje uitzien alleen staat er bij jou dan iPhone. 

 

 

Hoi Ray

 

nop bij de instellingen staat alleen mijn simkaartnr… ik kreeg wel een mail van simyo dat mijn omwisseling van simkaart naar esim is gelukt…

nu heb ik geen service en kan niets…

 

gr Nashreen

Is de simkaart nummer die van de plastic simkaart? 

Ik zou de stappen opnieuw doen. En op het moment dat je de 6 cijfers hebt ontvangen raad ik aan deze op te schrijven. Dan verwijder je de plastic simkaart en vul je die 6 cijfers in. En dan de volgende stappen volgen. 

Ik zie het nr van mn oude simkaart..

ik heb alles al opnieuw gedaan maar kom niet verder

ditmis gewoon bagger...

Waar loop je vast dan?

ik heb een andere simkaart gevonden en die erin gedaan en de stappen opnieuw

nu krijg ik de melding dat de esim niet te downloadeb was…

ik kreeg voorheen geen sms jes en nu met de nwe kaart kreeg ik ze wel

Lukt het installeren nu dus wel?

nee! ik word er lijp van!

ik krijg nu dit

 

Je bent de 2e die dit heeft. Ik ga er nu ook vanuit dat dit een probleem is bij Simyo zelf. Helaas wachten tot morgen. 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Roadrunner12 

Wat rot dat dit niet wil lukken. Ik denk dat er nu te veel aanvragen zijn geweest en het systeem daardoor in de war is. We zullen onder mijn begeleiding of die van 1 van mijn collega's het proces opnieuw moeten starten waarin we dan ook de hele eSIM even verwijderen.

Je kunt mij een privé chat via het forum sturen of wat misschien handiger is, is als je even belt naar 0800-8007 of ons appt via de whatsapp service. Het forum is iets minder actief en op die manier weet je dat je direct live geholpen wordt. 

Je kunt mij natuurlijk ook altijd berichten!

Groetjes,

Veerle

hoi Veerle

 

ik heb inmiddels app contact gehad en er wordt een vervangende simkaart opgestuurd

ik hou ermee op want het werkt voor geen meter op de iphone 13

geen idee hoe ik een prive chat kan sturen via het forum.…

 

 

hoi Veerle

 

ik heb inmiddels app contact gehad en er wordt een vervangende simkaart opgestuurd

ik hou ermee op want het werkt voor geen meter op de iphone 13

geen idee hoe ik een prive chat kan sturen via het forum.…

 

 

Door op deze link te klikken. 

Reputatie 7
Badge +9

geen idee hoe ik een prive chat kan sturen via het forum.…

@Roadrunner12, wegens een storinkje kunnen moderatoren/community managers geen privébericht-linkjes plaatsen op dit moment. Hierbij een behulpzaam linkje om @Veerle een privéberichtje te sturen.

Reageer