.

Beantwoord

Geen service

  • 23 March 2013
  • 15 reacties
  • 538 Bekeken

Hoi,

Ik heb geen service op mij simkaart.
Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Wayne 26 March 2013, 13:47

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Nieuwe gebruiker? Simkaart geactiveerd in je Mijn Simyo?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum elviesarmin,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels weer gebruik van jouw aansluiting maken. Zou je even kunnen laten weten of dit het geval is?
Ik heb het zelfde probleem. Nano Sim in nieuwe telefoon gedaan. Echter ik kan niet bellen. Melding geen service. Is dit door een reset te verhelpen?
Ik heb ook geen service en mijn telefoon schakelt steeds uit en weer aan. Kan er niets mee doen. Heb ook al een vervangende simkaart geprobeerd, maar ook dit werkt niet....
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb het zelfde probleem. Nano Sim in nieuwe telefoon gedaan. Echter ik kan niet bellen. Melding geen service. Is dit door een reset te verhelpen?

Hoi McMarco,

In dit topic ben ik verder in gegaan op je vraag. Sorry dat we het bovenstaande bericht over het hoofd hebben gezien. Het was namelijk een nogal oud topic waar je in hebt gereageerd 😉.


Ik heb ook geen service en mijn telefoon schakelt steeds uit en weer aan. Kan er niets mee doen. Heb ook al een vervangende simkaart geprobeerd, maar ook dit werkt niet....
.
Hoi denjoy, welkom op het Simyo forum!

Onhandig dat ook jij geen service op je telefoon krijgt. Je simkaart is wel actief op het netwerk en er lijkt niets mee aan de hand te zijn. Zeker als het met twee simkaarten niet lukt om verbinding te krijgen, is het verstandig om onze simkaart even in een andere telefoon te testen. Wil je dat doen?

Groetjes, Tiury
Badge
Beste Simyo,
Ik ben gister naar Duitsland verhuisd, en heb hier helaas geen bereik. Er staat alleen noodoproepen. Ligt het aan het feit dat ik twee simkaarten erin heb of aan iets anders? Bedankt alvast!
Reputatie 7
Heb je in Mijn Simyo buitenland bellen aan staan?
Badge
Ja, dat heb ik aan staan!
Badge
Hai RicoK, ik heb het gecheckt, en Mijn Simyo buitenland bellen staat dus aan. Dus ik snap nu niet zo goed wat ik moet doen. Zal ik Fairphone bellen om te vragen of zij snappen hoe het kan?
Reputatie 7
Check even je telefooninstellingen op je beide simkaarten. Laten beiden simkaartsloten het toe dat je er mee (in het buitenland) kunt bellen? Staat Roaming aan?
Badge
In MijnSimyo heb ik het gecheckt, daar staat het knopje ingeschakeld. De Duitse simkaart heeft prima bereik hier in Duitsland en daar kan ik het niet echt online van checken. Roaming staat bij beide simkaarten uitgeschakeld (heb op m'n Simyo abonnement geen data afgesloten en heb een prepaid Duitse simkaart).
Reputatie 7
Wat ik bedoelde is, omdat ik niet weet om welk toestel het gaat, maar dat is feitelijk ook niet zo heel erg belangrijk, is dat je IN je TELEFOON kijkt naar de instellingen per simkaartslot. Bij dualsim telefoons hebben namelijk niet per definitie beide simkaartsloten zelfde rechten/mogelijkheden.
Badge
Het is gelukt! Ik moest even handmatig een mobiel netwerk zoeken en daarmee verbinden. Bedankt voor je hulp!
Reputatie 7
Fijn zo! Bedankt voor je terugkoppeling.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Von!

Dankjewel voor de terugkoppeling! Ben blij dat RicoK je heeft kunnen helpen! Enorm goed!

Dankjewel RicoK! Je bent een topper!

Groetjes,
Ilias

Reageer