.

Beantwoord

Geen goed begin! Nano simkaart voor nieuwe klant aanvragen

  • 13 September 2013
  • 9 reacties
  • 701 Bekeken

Voordat ik mijn abonnement bij jullie heb aangesloten heb ik netjes telefonisch contact met jullie opgenomen of jullie ook op de simkaart "Nano' beschikken voor de Iphone 5, uw collega vertlede mij dat ik na het activeren van mijn simkaart 'GRATIS' een Nano kaart kon bestellen!! En tot mijn grote verbazing zie ik dat dit mij toch €5,- gaat kosten, vind dit toch een beetje absuurd hoor!!
Heb echt de neiging om de zojuiste geactiveerde abonnement meteen te beeindigen, absoluut geen goed begin!!
icon

Beste antwoord door Alex 16 September 2013, 16:59

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
Beste sousou_s

Wanneer je de reguliere simkaart van Simyo hebt geactiveerd die je hebt ontvangen kan je daarna via je persoonlijke pagina een nano simkaart bestellen. De kosten voor de simkaart zullen voor je worden gecrediteerd omdat je een nieuwe klant bent. Dit zal een medewerker van Simyo maandag of dinsdag bevestigen en contact met je opnemen om de kosten te crediteren.
Beste Sandertju,

Hartstikke fijn om dit te horen, op deze manier hebben jullie het toch goed geregeld! Ik zie de contact met uw collega graag tegemoed!
Mvg,

Sousou_s
Reputatie 7
Badge +9
Even ter voorkoming van misverstanden - er waren diverse lieden regelmatig rond op dit forum zoals Sandertju en mijzelf die gewoon klant zijn bij Simyo en anderen proberen te helpen wanneer een echte Simyo medewerker nog niet aan het beantwoorden van een vraag is toegekomen. Wij zijn dus geen collega's! 🆒
Badge
Beetje vreemde opmerking, dat er op dit forum diverse LIEDEN RONDWAREN, gebruik hier de omschrijving forumbezoekers voor. De uitdrukking lieden die rondwaren komt negatief over en dat lijkt mij naar deze forumbezoekers die trachten te helpen niet juist verwoord.
Reputatie 7
Badge +9
Dichterlijke vrijheid! Ik ben zelf een van die rondwarende behulpzame forumleden/lieden....
Badge
Kunnen we aan de neus niet altijd zien, en tijdens het doorlezen van een topic of het stellen van een vraag, vooral door nieuwe forummers, gaat men niet altijd zitten kijken wie er wel of niet namens Simyo spreekt. Taalgebruik in geschreven vorm vraagt daarom alerter te zijn op de gebruikte woorden.
En natuurlijk stoppen we onze discussie hierover op deze plaats omdat het helemaal off-topic is. :o 
Reputatie 7
Badge +9
Met dat laatste ben ik het eens, alleen wil ik er op wijzen dat al mijn posts een regeltje bevatten waardoor duidelijk wordt dat ik niet voor Simyo werk (behalve als ik op mijn iPhone een antwoord heb zitten tikken zoals hierboven want om de een of andere reden verschjjnt dat regeltje dan niet).
Badge
Ik voel me niet aangesproken hoor scotty!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi sousou,

Het antwoord van Sandertju klopt. Als je binnen een maand, na activatie van je simkaart, een nano simkaart aanvraagt, worden de kosten van de nano simkaart automatisch gecrediteerd.

Sinds kort is het trouwens ook mogelijk om tijdens je bestelling al een voorkeur aan te geven voor het type simkaart dat je wilt ontvangen. Dit is pas sinds kort aangepast, dus tijdens jouw bestelling kon het nog niet.

Ik zie in ieder geval dat je de nano simkaart hebt kunnen aanvragen :)

@dombo en sousou. Er zijn hier inderdaad ook forumleden actief die veel Simyo kennis hebben. Maar ik kan me voorstellen dat het soms wat lastig te onderscheiden is van Simyo medewerkers.

Groetjes,

Alex

Reageer