.

Beantwoord

Geen bevestiging van bestelling simkaart

  • 25 June 2013
  • 3 reacties
  • 394 Bekeken

Badge
Hoi iedereen,

Afgelopen zaterdag heb ik een vervangende simkaart besteld. Ik heb geen bevestigings-emailtje gekregen. Daarom heb ik afgelopen maandag de klantenservice gebeld om te vragen of hij wel echt besteld was, en waarom ik geen e-mailtje daarover kreeg.
Er werd geantwoord dat de simkaart al verstuurd was, en dat ik dinsdag (vandaag) de kaart binnen zou moeten krijgen, en ook een e-mail zou moeten krijgen met daarin de informatie.

Beide niet gehad, en ook geen e-mail in mijn spambox. Ik weet nou niet wat ik moet verwachten.

Groetjes,
Fluphup

ps. Een bevestigingsemail zorgt er i.h.a. ook voor dat mensen niet meerdere keren achterelkaar bestellen. Ik heb ook al andere klachten gezien over het ontbreken van een bevestigingsmail. Kan dit niet opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Alex 26 June 2013, 17:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi fluphup,

We hebben deze vraag vaker ontvangen. Een goed punt vind ik. Daarom is dit onlangs ook doorgegeven aan de betreffende afdeling. Ze gaan kijken wat er mogelijk om dit in orde te maken.

Als het goed is heb je de simkaart inmiddels binnen. Klopt dat?

Groetjes,

Alex
Hoi allen,
Ook ik heb vanavond een simkaart (prepaid) besteld,betaald maar geen bevestigings mail met daarin mob nr etc.En nu? Kan ik er van uit gaan dat het goed gaat,of morgen de klantenservice bellen. Toen ik betaald had kwam er wel een schermpje daarna en daarin stond dat ik een mail zou krijgen,had ik die niet dan kon ik de mail opnieuw aanvragen,staat alleen niet bij hoe.......Groetjes Annemiek
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum rijkie,

Ik heb even gezocht naar de aansluiting welke op jouw adres te vinden zijn. Ik zie inderdaad een prepaid bestelling, welke op 18/8/13 is gedaan, terug. De simkaart zal ook worden verzonden. Deze ontvang je binnen 2 werkdagen. Heb je inmiddels een bevestiging per mail ontvangen?

Zou je mij een privé bericht kunnen sturen en je email adres kunnen doorgeven als je geen mail hebt ontvangen?

Groetjes,

Alex

Reageer