.

Vraag

geen bereik, wat nu?

  • 12 August 2022
  • 2 reacties
  • 34 Bekeken

Ik ben overgestapt van provider naar jullie vanwege E sim, echter sinds gisteren het tijdelijke nr is overgegaan naar mijn nr, heb ik geen bereik meer. Heb gisteren chat gestuurd, kreeg einde middag een reactie of ik iets wilde proberen, maar vervolgens krijg ik geen reactie. In de app staat het goed, maar heb toch geen verbinding met een netwerk.  
Heb ook gebeld, 2 x lang in de wacht. De laatste zei dat hij iemand ging raadplegen en dat ik gisteren teruggebeld zou worden. Heb nog niets gehoord.  
Dat iets niet goed gaat, kan gebeuren, maar vervolgens niets meer laten horen via telefoon of app is geen stijl!!!


2 reacties

Ik ben overgestapt van provider naar jullie vanwege E sim, echter sinds gisteren het tijdelijke nr is overgegaan naar mijn nr, heb ik geen bereik meer. Heb gisteren chat gestuurd, kreeg einde middag een reactie of ik iets wilde proberen, maar vervolgens krijg ik geen reactie. In de app staat het goed, maar heb toch geen verbinding met een netwerk.  
Heb ook gebeld, 2 x lang in de wacht. De laatste zei dat hij iemand ging raadplegen en dat ik gisteren teruggebeld zou worden. Heb nog niets gehoord.  
Dat iets niet goed gaat, kan gebeuren, maar vervolgens niets meer laten horen via telefoon of app is geen stijl!!!

 Ter aanvulling. Vandaag deed mijn tel het opeens 2 dagen te laat zonder dat ik iets had gedaan. Opeens kreeg ik de sms’jes binnen van jullie en sprong die op 4g.  Vermoedelijk hebben jullie het opgelost, want ik heb niets gedaan. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @MZwart,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als je niet word teruggebeld maar dat dit wel is toegezegd. Onze oprechte excuses hiervoor. Het is erg druk op verschillende kanalen waardoor de responstijd langer is dan dat je van ons gewend bent!

Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie inderdaad dat het nu is opgelost. De technische afdeling heeft gezien dat er een blokkade aanwezig was en dit heeft hij nu verholpen! Ik heb even een cadeautje voor je klaargezet in jouw Mijn Simyo account. Dit kan je terugvinden onder het kopje '’overzicht'’.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag! 😊

Groetjes,
Amy
 

Reageer