nieuwe simkaart in oud toetsel gedaan die unlocked moet worden, volg de instructies precies op van telefoonprovider en simyo.
telefoon vraagt om pincode is ok, telefoon vraagt om nsck code, geef ik in en toestel geeft simkaart geblokkeerd neem contact op met provider.
Vandaag bel ik Simyo zeggen ze dat dit niet kan na 1 keer en dat ik een nieuwe simkaart moet bestellen.
Dit is dus echt zo gegaan en kan wel weer een nieuwe kaart bestellen maar weet nu al bijna dat het weer zo kan gaan. Wie weet wat hier fout is gegaan? Gr, T.C. Dekkers
Beste Tadek1605,
Welkom op het Simyo forum!
Als je toestel vraagt om een NSCK code betekent dit dat het toestel niet simlockvrij is. In dit geval kun je het toestel niet gebruiken i.c.m. een Simyo simkaart. Wij raden je aan om de Simyo simkaart in een simlockvrij toestel te plaatsen of het huidige toestel simlockvrij te maken. Hiervoor kun je contact opnemen met de provider waarbij het toestel is gekocht. Als het toestel simlockvrij is zul je gebruik kunnen maken van de Simyo simkaart.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Als je toestel vraagt om een NSCK code betekent dit dat het toestel niet simlockvrij is. In dit geval kun je het toestel niet gebruiken i.c.m. een Simyo simkaart. Wij raden je aan om de Simyo simkaart in een simlockvrij toestel te plaatsen of het huidige toestel simlockvrij te maken. Hiervoor kun je contact opnemen met de provider waarbij het toestel is gekocht. Als het toestel simlockvrij is zul je gebruik kunnen maken van de Simyo simkaart.
Groetjes,
Manisha
[quote]Beste Tadek1605,
Welkom op het Simyo forum!
Als je toestel vraagt om een NSCK code betekent dit dat het toestel niet simlockvrij is. In dit geval kun je het toestel niet gebruiken i.c.m. een Simyo simkaart. Wij raden je aan om de Simyo simkaart in een simlockvrij toestel te plaatsen of het huidige toestel simlockvrij te maken. Hiervoor kun je contact opnemen met de provider waarbij het toestel is gekocht. Als het toestel simlockvrij is zul je gebruik kunnen maken van de Simyo simkaart.
Groetjes,
Manisha
[/QUOTE
Hoi,
Ik ben er nu achter dat het toestel permanent geblokkeerd is omdat ik bij de eerste pogingen om te unlocken te vaak een verkeerde code heb ingevoerd. Toestel is gekocht via Telfort, Wat kan ik nu nog doen? kan telfort mij helpen, toestel vraagt om een reset code.
Gr, Taco
Welkom op het Simyo forum!
Als je toestel vraagt om een NSCK code betekent dit dat het toestel niet simlockvrij is. In dit geval kun je het toestel niet gebruiken i.c.m. een Simyo simkaart. Wij raden je aan om de Simyo simkaart in een simlockvrij toestel te plaatsen of het huidige toestel simlockvrij te maken. Hiervoor kun je contact opnemen met de provider waarbij het toestel is gekocht. Als het toestel simlockvrij is zul je gebruik kunnen maken van de Simyo simkaart.
Groetjes,
Manisha
[/QUOTE
Hoi,
Ik ben er nu achter dat het toestel permanent geblokkeerd is omdat ik bij de eerste pogingen om te unlocken te vaak een verkeerde code heb ingevoerd. Toestel is gekocht via Telfort, Wat kan ik nu nog doen? kan telfort mij helpen, toestel vraagt om een reset code.
Gr, Taco
Beste Taco,
Als je Telfort toestel geblokkeerd is na de invoer van een verkeerde unlockcode kun je het beste contact opnemen met Telfort. Zij zullen je hiermee verder kunnen helpen.
Groetjes,
Manisha
Als je Telfort toestel geblokkeerd is na de invoer van een verkeerde unlockcode kun je het beste contact opnemen met Telfort. Zij zullen je hiermee verder kunnen helpen.
Groetjes,
Manisha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.