.

Beantwoord

Geblokkeerde simkaart activeren

  • 21 February 2013
  • 35 reacties
  • 3617 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoe activeer of blokkeer ik mijn simkaart?Indien je een nieuw abonnement hebt afgesloten, activeer je je Simyo simkaart via simyo.nl/activeren. Na het invoeren van het simkaartnummer en het accepteren van de Algemene Voorwaarden wordt de simkaart geactiveerd.Heb je een vervangende simkaart besteld, log dan na ontvangst van de vervangende simkaart in op Mijn Simyo. Via tabblad 'Selfservice' kun je de simkaart activeren via 'Activeren vervangende simkaart'.



http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/sim-only/simkaart_simlock_en_toestel
Ik heb mijn simkaart geblokkeerd en heb nu een nieuwe. Ik moet deze simkaart activeren. Waar kan ik op de side "vervangende simkaart activeren" vinden?
Badge +8
Hallo,



In verband met diefstal van mijn telefoon heb ik mijn simkaart laten blokkeren, nu heb ik een vervangende simkaart thuis gestuurd gekregen. Hoe de-blokkeer ik mijn simkaart nu?



Groetjes!




Hoi Maud,



Ik zie dat je je vraag ook hier hebt gesteld. Om het forum overzichtelijk te houden, zullen we hem daar voor je beantwoorden.



Vorige week is mijn telefoon gestolen. Ik heb direct de simkaart laten blokkeren. Nu heb ik een vervangende simkaart aangevraagd met een nieuwe pin en puk code en deze ook via de site geactiveerd. mijn telefoon geeft ook aan verbindinge te hebben met het netwerk, ik kan alleen niet bellen.

Wat kan ik hier aan doen?

Gr. Eric




Welkom op het forum, Eric!



Dit had inderdaad te maken met de blokkade wegens verlies/diefstal die op je oude simkaart stond.

Die moeten ze bij de Klantenservice dan nog even voor je verwijderen van de nieuwe simkaart.

Ik zie dat je inmiddels al telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega je nieuwe simkaart heeft gedeblokkeerd.



Hallo,



Is er iemand die mijn simkaart via internet kan de-blokkeren? Al 10 keer heb ik gebeld met de telefoon van mijn huisgenoot naar de klantenservice, maar er is telkens een te lange wachttijd en dan wordt de verbinding verbroken. Ik heb geen tijd om hierop te wachten. Wat moet ik doen?



Groet, 

Rosa Kolkman




Hoi Rosa,



Welkom op het forum!

Een blokkade wegens verlies/diefstal kun je helaas alleen via de telefoon laten verwijderen.

Erg vervelend dat het zo druk was, toen jij dat wilde regelen. Ik zie dat je ons inmiddels wel hebt kunnen bereiken, en dat je simkaart is geactiveerd.



Groetjes,



Charlene
Hallo,



Is er iemand die mijn simkaart via internet kan de-blokkeren? Al 10 keer heb ik gebeld met de telefoon van mijn huisgenoot naar de klantenservice, maar er is telkens een te lange wachttijd en dan wordt de verbinding verbroken. Ik heb geen tijd om hierop te wachten. Wat moet ik doen?



Groet, 

Rosa Kolkman
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Erikmeester, welkom op het forum,



De helpdesk is in het weekend gesloten, maandag zullen ze je kaart pas kunnen deblokkeren.
Vorige week is mijn telefoon gestolen. Ik heb direct de simkaart laten blokkeren. Nu heb ik een vervangende simkaart aangevraagd met een nieuwe pin en puk code en deze ook via de site geactiveerd. mijn telefoon geeft ook aan verbindinge te hebben met het netwerk, ik kan alleen niet bellen.

Wat kan ik hier aan doen?

Gr. Eric
Hallo,



In verband met diefstal van mijn telefoon heb ik mijn simkaart laten blokkeren, nu heb ik een vervangende simkaart thuis gestuurd gekregen. Hoe de-blokkeer ik mijn simkaart nu?



Groetjes!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Lunasimyo,



Als je gebruik maakt van nummerbehoud en de aanvraag loopt nog, valt je verbruik buiten de bundel. Ik raad je daarom aan pas gebruik te maken van Simyo simkaart vanaf het moment dat het telefoonnummer is over gezet.



Groetjes,



Alex
Hartstikke bedankt!!

Omdat mijn simkaart geblokkeerd was, had ik niet de mogelijkheid om de klantenservice te bellen.. En deze reactie was ook hartstikke snel!



Toch heb ik nog een vraagje als jij mij misschien kunt helpen... Ik heb nummerbehoud aangevraagd, alleen was mijn andere abonnement nog niet afgelopen. Toen werd er gezegd dat mijn abonnement pas inging op de dag dat mijn oude nummer overgezet zou worden.

Nu staat er alleen bij Mijn SImyo dat ik wel al kan bellen en smsen. Betaal ik buiten mijn bundel als ik nu bel? Of is het gewoon normaal tarief?

Het zou super zijn als jij mij hier ook mee kon helpen, dan weet ik of ik gerust smsjes kan versturen.



Groetjes!
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lunasimyo,



Je kan de simkaart laten deblokkeren door te bellen naar de klantenservice. Nu je een bericht op het forum hebt geplaatst, heb ik de simkaart voor je gedeblokkeerd, maar normaal gesproken is het handiger om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice.



Groetjes,



Alex

Reageer